Crewwijzigingen melden in Frontpage Algemeen

Pagina: 1
Acties:

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hoi,

Ik zou het wel leuk vinden als crew wijzigingen van de Frontpage gemeld zouden worden in MED of FA. Dit gebeurt wel van GoT crew en ik vind het altijd wel aardig om zulke dingen even te lezen. Ook in het kader van een verbeterde samenwerking tussen de fp en het forum is dit wel een goed idee denk ik.

Ik heb begrepen dat dit al eens eerder voorgesteld is maar dat er nog niets mee gedaan is, maar ik zou toch nog een poging willen wagen dit idee nieuw leven in te blazen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zou niet weten hoe dit de samenwerking zou verbeteren, intern hebben we allang dat soort aankondigingen in het gemeenschappelijke crewforum hoor ;). Dan blijft "leuk" nog over, ben benieuwd of veel mensen het hier met je eens zijn :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

De forumcrew heeft MED voor de meldingen en LA voor de bedankjes ja, maar dat heeft de frontpagecrew niet :) Dit topic in FA van P_de_B is waarschijnlijk deels aan mij te danken ;)

Over het stoppen van Teckna:
P_de_B schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:11:
...
Je bent niet meer blauw zie ik, wordt daar geen melding van gemaakt bij FP personeel? Ik kon het niet vinden iig.
Ik antwoordde:
Remy schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:26:
[...]
Op GoT wordt daar geen melding van gemaakt nee, klopt. Ik heb dat ooit eens aangekaart (toen ik zelf ook nog nieuwspostte) om bv in Frontpage Algemeen van vertrekkende FP-crew hun afscheid te melden, maar daar is niks mee gebeurd.
De frontpagecrew krijgt geen melding- danwel bedanktopics (in het publieke deel), misschien dat dat ook is waar P_de_B op doelt :)

LinkedIn
Instagram

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
:* ik ben inderdaad sinds afgelopen maandag niet meer blauw, er zijn nooit echt frontpagecrew wijzigingen op de site neergezet :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah zelfs voor moderators vind ik het nut van aankondigingen en vertrekken in een speciaal mededelingenforum niet echt heel erg belangrijk, maar daar hebben users nog direct met een bepaald persoon te maken die de dienst uitmaakt, zegmaar (niet dat het niet opvalt dat een username rood is met een statusje erbij, maarja).

Voor nieuwspostings en dergelijke is het al helemaal niet echt heel erg boeiend om elk vertrek en komst van medewerkers op het forum te melden. IMO mis je er (behalve vervullen van nieuwschierigheid) niet echt iets aan

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

De FP is er voor nieuws en echte nieuwswaarde heeft het melden van crewwijzigingen imho niet. GoT is een community en daar staan de mods wat dichter bij de users.

Toch zou er wel iets met crew-wijzigingen gedaan kunnen worden, misschien onder de About Us eventueel met een linkje naar de gallery van het betreffende crewlid.

Nu weet ik dat er een crewlijst is ergens op de FP, maar dat kan ik niet zo gauw vinden :o.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

Die lijst staat hier botoo: http://www.tweakers.net/plan/crew :)

LinkedIn
Instagram

• P_de_B
  • Niet online
Je moet het niet direct zien als wil ik mijn nieuwsgierigheid tot in detail bevredigd zien, het is gewoon een stukje betrokkenheid dat ik het wel aardig vind om zoiets even te lezen. Het afdoen als nieuwsgierigheid vind ik wat kort door de bocht.

Betreft de samenwerking: het is natuurlijk niet bedoeld om de samenwerking tussen FP crew en GoT crew te verbeteren maar om naar buiten toe de uitstaling van 1 site, 1 crew wat te versterken. Dat het voor de mensen die veel op GoT komen niet relevant is wat er in de FP crew gebeurt (omdat ze er niet rechtstreeks mee te maken hebben) vind ik ook niet heel sterk, immers de mensen hebben wel een apart kleurtje op GoT.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Categorie=About+Us bedoel je? is wel een beetje achterhaald en zo geloof ik :)
een half uur niet refreshen alvorens op submit te klikken bij een reply is niet handig :p

[ Voor 31% gewijzigd door Yoeri op 23-02-2005 08:45 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Persoonlijk vind ik het overdreven om voor "elke nieuwsposter" een med aan te maken wat overdreven. Maar, zoals P_de_B al zegt, we hebben wel met ze te maken. Men streeft naar het meer komen tot éen site, één crew, dan is het toch wel leuk om een beetje bij te kunnen houden wie daarin zit.

Een twee(oid)maandelijkse aankondging welke crewleden erbij zijn, en welke zijn vertrokken, en een bijgewerkt lijstje met wie er in de crew zitten, lijkt me dan ook wel leuk :) . Overigens, om "de band te versterken" is het misschien niet onverstandig om de nicknames hier op GoT / de FP duidelijker naar voren te laten komen, tussen haakjes bij de titels van de persoonsbeschrijvingen / het crewlijstje bijvoorbeeld.

DM!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Op zich vind ik het niet nodig dat er voor crewwijzigingen op de frontpage een soort van aankondiging komt, hoewel ik er in principe ook niks op tegen heb. Wat betreft het vermelden van de nicknames: dat heeft volgens mij voor een groot deel te maken met professionaliteit.

'Door: Robbedoeske' staat nu eenmaal niet zo netjes als 'Door: Yoeri Lauwers' :)

• P_de_B
  • Niet online
Een MED hoeft wmb ook niet, een melding in FA is prima, ook een periodieke round-up is een goed idee :)
Overigens, om "de band te versterken" is het misschien niet onverstandig om de nicknames hier op GoT / de FP duidelijker naar voren te laten komen, tussen haakjes bij de titels van de persoonsbeschrijvingen / het crewlijstje bijvoorbeeld.
Jep, hier kan ik me ook wel in vinden.[quote]Yoeri schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:02:
Op zich vind ik het niet nodig dat er voor crewwijzigingen op de frontpage een soort van aankondiging komt,
Niet op de frontpage, ik bedoel juist op het forum.
Wat betreft het vermelden van de nicknames: dat heeft volgens mij voor een groot deel te maken met professionaliteit.

'Door: Robbedoeske' staat nu eenmaal niet zo netjes als 'Door: Yoeri Lauwers' :)
Eens, maar soms zijn de nicks hier op GoT heel erg afwijkend van de 'nick' op de FP. Wederom geen noodzaak, maar 'wel leuk'

[ Voor 45% gewijzigd door P_de_B op 23-02-2005 09:07 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:51

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Het lijkt mij een prima plan om uit te proberen. :) Zoals P_de_B al aangeeft zou dit de samenwerking tussen de FP en GoT kunnen verbeteren. Tevens wordt dan duidelijker wie in de FP-crew werkzaam is.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Mja, er is wel een intern crewoverzicht dat als basis zou kunnen dien. Hoewel dat ook enkele problemen met zich mee kan brengen. Het is op de Frontpage veel minder de bedoeling dat één persoon individueel benaderd wordt (ik spreek nu even vanuit het nieuwspost-standpunt) met een tip voor nuttig nieuws bvb. Op GoT bestaat het contact met modjes vooral uit het bespreken of protesteren tegen slotjes en modbreaks lijkt me, waardoor het nuttiger is te weten wie je moet aanschrijven en dergelijke. Op de Frontpage hebben we veel meer de "Redactie" en wie precies een mailtje behandelt doet er verder niet zo toe. Als je een dergelijke overzicht gaat plaatsen, loop je het risico dat mensen veel sneller iemand uit het lijstje zullen pikken om de gekste dingen naartoe te gaan mailen bvb

Op zich ben ik er echter helemaal niet op tegen. Het lijkt me ook wel leuk voor de regelmatige FA-bezoekers om wat meer te zien wie er allemaal actief zijn :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Yoeri schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:35:
Als je een dergelijke overzicht gaat plaatsen, loop je het risico dat mensen veel sneller iemand uit het lijstje zullen pikken om de gekste dingen naartoe te gaan mailen bvb.
Dan verstop je de mailadressen wat meer :P :) .

DM!

Pagina: 1