Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Professioneel Hyves-weigeraar
Over het stoppen van Teckna:
Ik antwoordde:P_de_B schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:11:
...
Je bent niet meer blauw zie ik, wordt daar geen melding van gemaakt bij FP personeel? Ik kon het niet vinden iig.
De frontpagecrew krijgt geen melding- danwel bedanktopics (in het publieke deel), misschien dat dat ook is waar P_de_B op doeltRemy schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:26:
[...]
Op GoT wordt daar geen melding van gemaakt nee, klopt. Ik heb dat ooit eens aangekaart (toen ik zelf ook nog nieuwspostte) om bv in Frontpage Algemeen van vertrekkende FP-crew hun afscheid te melden, maar daar is niks mee gebeurd.
Voor nieuwspostings en dergelijke is het al helemaal niet echt heel erg boeiend om elk vertrek en komst van medewerkers op het forum te melden. IMO mis je er (behalve vervullen van nieuwschierigheid) niet echt iets aan
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Toch zou er wel iets met crew-wijzigingen gedaan kunnen worden, misschien onder de About Us eventueel met een linkje naar de gallery van het betreffende crewlid.
Nu weet ik dat er een crewlijst is ergens op de FP, maar dat kan ik niet zo gauw vinden
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Betreft de samenwerking: het is natuurlijk niet bedoeld om de samenwerking tussen FP crew en GoT crew te verbeteren maar om naar buiten toe de uitstaling van 1 site, 1 crew wat te versterken. Dat het voor de mensen die veel op GoT komen niet relevant is wat er in de FP crew gebeurt (omdat ze er niet rechtstreeks mee te maken hebben) vind ik ook niet heel sterk, immers de mensen hebben wel een apart kleurtje op GoT.
een half uur niet refreshen alvorens op submit te klikken bij een reply is niet handig
[ Voor 31% gewijzigd door Yoeri op 23-02-2005 08:45 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Een twee(oid)maandelijkse aankondging welke crewleden erbij zijn, en welke zijn vertrokken, en een bijgewerkt lijstje met wie er in de crew zitten, lijkt me dan ook wel leuk
'Door: Robbedoeske' staat nu eenmaal niet zo netjes als 'Door: Yoeri Lauwers'
Jep, hier kan ik me ook wel in vinden.[quote]Yoeri schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:02:Overigens, om "de band te versterken" is het misschien niet onverstandig om de nicknames hier op GoT / de FP duidelijker naar voren te laten komen, tussen haakjes bij de titels van de persoonsbeschrijvingen / het crewlijstje bijvoorbeeld.
Niet op de frontpage, ik bedoel juist op het forum.Op zich vind ik het niet nodig dat er voor crewwijzigingen op de frontpage een soort van aankondiging komt,
Eens, maar soms zijn de nicks hier op GoT heel erg afwijkend van de 'nick' op de FP. Wederom geen noodzaak, maar 'wel leuk'Wat betreft het vermelden van de nicknames: dat heeft volgens mij voor een groot deel te maken met professionaliteit.
'Door: Robbedoeske' staat nu eenmaal niet zo netjes als 'Door: Yoeri Lauwers'
[ Voor 45% gewijzigd door P_de_B op 23-02-2005 09:07 ]
Op zich ben ik er echter helemaal niet op tegen. Het lijkt me ook wel leuk voor de regelmatige FA-bezoekers om wat meer te zien wie er allemaal actief zijn
Dan verstop je de mailadressen wat meerYoeri schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:35:
Als je een dergelijke overzicht gaat plaatsen, loop je het risico dat mensen veel sneller iemand uit het lijstje zullen pikken om de gekste dingen naartoe te gaan mailen bvb.