Toon posts:

mobiel intern gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is het volgende mogelijk en is het eenvoudig? Ik heb gezocht hier en op i-net maar niet echt veel wijzer geworden. Dus vandar mn post.

Ik heb mn mobiel die ik thuis gebruik en geen vaste lijn meer heb bij de kpn. Wanneer ik thuis kom wil ik mn mobiel ergens in kunnen klikken/zetten. Vervolgens wil ik bijvoorbeeld als ik in een andere ruimte ben dan waar ik de mobiel heb gezet de telefoon op kunnen nemen die het van de mobiel dus overneemt. Met andere woorden, ik wil mn mobiel aan een intern netwerkje hangen thuis zodat ik als ik gebeld wordt op mn mobiel dit op kan nemen met elke toestel dat op hetzelfde interne netwerkje zit.

Kan dit en zoja, hoe ?

groeten,
Marc

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:16

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

AFAIK heeft Siemens hier wel oplossingen voor...ze maken zowel DECT toestellen als GSM toestellen en ik meen me ook te herinneren dat ze een combinatie mogelijkheid hadden.

Wat heb je zelf al gevonden op het grote www, Google en de almachtige GoT search?

An Explanation of l33t Speak

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Er zijn bedrijven die GSM gateways maken. Ze worden veel gebruikt op de bouw. Om in bouwketen toch een telefoonverbinding te hebben. Je sluit er je normale telefoons op aan, en zodra je belt dan belt hij via die gsm gateway.

Ik weet alleen niet wat ze kosten. Goedkoop zal anders zijn. En je zult een dual sim aan moeten vragen, want in deze kasten gaat gewoon een sim kaart. Of meerdere, want je hebt ook gateways met meerdere lijnen.

Hier is wel een linkje. http://www.zetacom.nl/shop.php?art=110&prevart=

[ Voor 14% gewijzigd door voodoo202 op 22-02-2005 20:24 ]

Verwijderd

Als je een zakelijk abbo heb dan kan je (vertelde ze bij de gsmshop) voor nop extra simkaarten krijgen die je ook in je andere mobieltjes kan doen.
En die leg je dan door heel je huis.
Volgens mij is dit de goedkoopste oplossing :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, vroeger heeft de KPN eigenlijk precies het omgekeerde geprobeerd met zijn Greenpoints. Was niet echt een succes AFAIK :+
Ik ben toch bang dat de enige (betaalbare) oplossing je gsm in je zakken houden en af en toe aan de lader leggen is. Works for me iig :)

Je zou ng kunnen kijken of je iets van een family kaart te pakken kunt krijgen, dan heb je twee mobieltjes met 1 nummer - allen ik weet niet welke provider je hebt en welke providers dit ondersteunen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)