Toon posts:

FF een simpel vraagje ...

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb eindelijk de onderdelen van mn nwe systeempje binnen, behalve dan de FX-55 (god mag weten wat er daar bij AMD aan de hand is). Dus ga straks beginnen met het bouwen van mijn PC.

Asus A8N-SLI Deluxe
FX-55
Asus X850 XT PE
1GB Corsair 3200XL
2x WD Raptor 74GB
1x Maxtor DM10 250 GB
Creative Audigy 2ZS
BENQ FP71E+

FF een vraagje, je begint bij het vastschroeven van alles en alles aan elkaar koppelen etc etc. En dan staat er fijn in de gebruikershandleiding van Asus een stukje over ´powering up for the first time´, maar moet ik nou de eerste keer dat ik opstart na het in elkaar zetten vd onderdelen, eerst de bios instellen, of moet je bij de eerste keer opstarten eerst het OS installeren en daarna opniuw opstarten en je bios instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst de bios, kan je ook meteen checken of de boot sequence goed staat etc. Tijden goedzetten. Meer gebruiksgemak als verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vaak eerst BIOS instellen, maar zoveel maakt het ook weer niet uit. Vaak zijn de standaard instellingen voldoende.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ooit wel eens van beginnerweb gehoord?

Maar de bios stel je als eerste in. Succes met het bouwen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet van beginnerweb gehoord nee, neem wel FF een kijkje, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:31

_Ernst_

Mark It Zero!

verkapt "ff met me specs patsen" topic ;)

Maar eerst de bios in ja, waarschijnlijk staat het grootste deel al goed ingesteld. Alleen dingen als RAID (wat je misschien wil gebruiken aan je twee raptors te zien) moet je zelf instellen.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 12:04

HeepH

Dope Rapper

ja en dan een sli bord kopen en voor ati gaan...:X

ok..wel een beetje flamerig..sorry...

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
FF een simpel slotje.

Het antwoord heb je al en je bent al eens gewezen op de regels van dit forum. Het is wel de bedoeling dat je deze naleeft. Mocht je toch de indruk hebben dat je het niet helemaal kan volgen hier, is het misschien niet onhandig om eens te kijken op sites als www.beginnersweb.nl, zoals al eerder in dit topic werd gezegd. :)
Hier vereisen we immers toch een niveau van kennis, dat eerst opgebouwd moet worden. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Laurent op 22-02-2005 19:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.