Heb eindelijk de onderdelen van mn nwe systeempje binnen, behalve dan de FX-55 (god mag weten wat er daar bij AMD aan de hand is). Dus ga straks beginnen met het bouwen van mijn PC.
Asus A8N-SLI Deluxe
FX-55
Asus X850 XT PE
1GB Corsair 3200XL
2x WD Raptor 74GB
1x Maxtor DM10 250 GB
Creative Audigy 2ZS
BENQ FP71E+
FF een vraagje, je begint bij het vastschroeven van alles en alles aan elkaar koppelen etc etc. En dan staat er fijn in de gebruikershandleiding van Asus een stukje over ´powering up for the first time´, maar moet ik nou de eerste keer dat ik opstart na het in elkaar zetten vd onderdelen, eerst de bios instellen, of moet je bij de eerste keer opstarten eerst het OS installeren en daarna opniuw opstarten en je bios instellen ?
Asus A8N-SLI Deluxe
FX-55
Asus X850 XT PE
1GB Corsair 3200XL
2x WD Raptor 74GB
1x Maxtor DM10 250 GB
Creative Audigy 2ZS
BENQ FP71E+
FF een vraagje, je begint bij het vastschroeven van alles en alles aan elkaar koppelen etc etc. En dan staat er fijn in de gebruikershandleiding van Asus een stukje over ´powering up for the first time´, maar moet ik nou de eerste keer dat ik opstart na het in elkaar zetten vd onderdelen, eerst de bios instellen, of moet je bij de eerste keer opstarten eerst het OS installeren en daarna opniuw opstarten en je bios instellen ?