Hallo,
Sinds enige tijd krijg ik de volgende fout op mijn Kaspersky AntiVirus 5.0.124 installatie:
Ik heb al Kaspersky opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft helaas niet mogen baten.
Het enige "vreemde" dat ik aan deze pc gedaan heb is het opnieuw installeren van Windows Script 5.6 (anders gaven veel andere Windows onderdelen na installatie van Kaspersky een JScript error.)
Specificaties: XP2200+, 512Mb SD-Ram, Windows XP Professional SP2.
Dit probleem speelde (speelde, want hij is momenteel in een RMA-proces wegens een vroegtijdig overleden HDD) ook op mijn laptop.
Specificaties daar van: Centrino 1.5Ghz, 512Mb DDR333, Windows XP Home SP2.
In overleg met pasta dit topic in B&V geplaatst in plaats van SA.
Sinds enige tijd krijg ik de volgende fout op mijn Kaspersky AntiVirus 5.0.124 installatie:
Zodra ik voor "Enable real-time protection" kies, schakelt deze in voor 1 sec, en daarna weer uit.Real-Time Protection failure.
This may result in virus infection of your computer. We recommend that you contact technical support.
Ik heb al Kaspersky opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft helaas niet mogen baten.
Het enige "vreemde" dat ik aan deze pc gedaan heb is het opnieuw installeren van Windows Script 5.6 (anders gaven veel andere Windows onderdelen na installatie van Kaspersky een JScript error.)
Specificaties: XP2200+, 512Mb SD-Ram, Windows XP Professional SP2.
Dit probleem speelde (speelde, want hij is momenteel in een RMA-proces wegens een vroegtijdig overleden HDD) ook op mijn laptop.
Specificaties daar van: Centrino 1.5Ghz, 512Mb DDR333, Windows XP Home SP2.
In overleg met pasta dit topic in B&V geplaatst in plaats van SA.