Toon posts:

Gebanned op gameserver, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ip is gebanned bij een gameserver. Dit komt omdat een van mijn broers zich misdragen heeft op diezelfde server. Maar nou kan ik ook niet meer op die server komen, we hebben namelijk allemaal hetzelfde ip.

Is er ook een oplossing dat ik via bijv. een ander ip op die server kan komen?

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

stuur ze een mailtje waarin je de zaak uitlegt? meestal zijn ze niet zo vervelend hoor

http://specs.tweak.to/16495

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
(jarig!)
Ik neem aan dat je een fixed ip adres hebt, zo ja dan zou ik je aanraden de admin van die game server te benaderen en de situatie uit te leggen. Aangezien jij niks misdaan hebt kun je dat gewoon doen. Verder zul je met een fixed ip met deze computer voorlopig niet meer op die computer gameserver komen.

[ Voor 3% gewijzigd door CamU op 22-02-2005 18:21 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-02 08:42

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Heb je al contact opgenomen met de admins van het forum?? en om wel spel gaat het? want sommig spellen bannen niet op IP maar op Identification key.
Als het ban op IP is kan je proberen via een proxy te connecten, dan krijgen ze een ander IP

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 11:58
Wat dacht je van contact opnemen met de desbetreffende admin van die server?
Al geef ik je heeeeeeel weinig kans dat ze je weer toelaten want iedereen zou zoiets als smoes kunnen gebruiken om er weer op te komen.

Ik zou als admin de ban iig niet ongedaan maken (no offence btw)

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het uitgelegd via een vriend, maar ze willen dat ip niet meer unbannen.

Verwijderd

Topicstarter
Armageddon_2k schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:22:
Als het ban op IP is kan je proberen via een proxy te connecten, dan krijgen ze een ander IP
Zou dat kunnen werken? Gewoon een anomonous proxy opzoeken en die invullen?

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:22:
Ik heb het uitgelegd via een vriend, maar ze willen dat ip niet meer unbannen.
Waaom via een vriend? Gewoon zelf doen is volgens mij effectiever :)

Verwijderd

Heb je chello? dan ipconfig /release en / renew doen
dat tig keer herhalen en je krijgt vanzelf een ander ip

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij die vriend geweest en zo op de server gegaan om het uit te leggen, maar helaas.

Ik heb wanadoo lite.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:31:
Ik ben bij die vriend geweest en zo op de server gegaan om het uit te leggen, maar helaas.

Ik heb wanadoo lite.
Zulke dingen doe je ook niet ingame. Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen naar de admin in die server. Vaak staat dit of een website wel ergens in de server, kan zijn via pop-ups of welkom tekst ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:29:
Heb je chello? dan ipconfig /release en / renew doen
dat tig keer herhalen en je krijgt vanzelf een ander ip
Werkt dit alleen bij Chello? Ik dacht ook bij @home?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:37

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:31:

Ik heb wanadoo lite.
je kan via de helpdesk proberen een ander ip adres tekrijgen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook druk op zoek geweest naar de email van een van de admins maar nergens te vinden. Ik wil liever ook niet mijn hele ip veranderen. Draai ook webserver etc. Ben nu gewend aan mn vertrouwde iptje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een proxy ingevuld bij mijn verbindingen. Ik internet nu via een ander ip. Bij whatismyip.com heb ik een ander ip. Maar bij het gamen pakt hij nog wel het andere ip die gebanned is. Kan het wel met een proxy?

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:35:
[...]

Werkt dit alleen bij Chello? Ik dacht ook bij @home?
Bij @home heb je een semi statisch IP adres. @home kan deze naar eigen inzicht veranderen conform de algemene voorwaarden.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:00:
Ik heb een proxy ingevuld bij mijn verbindingen. Ik internet nu via een ander ip. Bij whatismyip.com heb ik een ander ip. Maar bij het gamen pakt hij nog wel het andere ip die gebanned is. Kan het wel met een proxy?
Je wil echt niet gaan gamen via een Proxy.
Ook al is dit mogelijk, dan is je ping dermate hoog dat het onspeelbaar wordt.

Overigens is je IP statisch bij Wanadoo Lite.
Als ze je niet unbannen heb je dus dikke pech, kort gezegd.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik wil niet lullig doen maar zo help je indirect ook je broer van zijn ip-ban af. Dat lijkt me niet echt de bedoeling?

Verwijderd

Topicstarter
Ricardo87 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:03:
Ik wil niet lullig doen maar zo help je indirect ook je broer van zijn ip-ban af. Dat lijkt me niet echt de bedoeling?
Maar als ik via een proxy game dus niet ;) Ik wil het wel even proberen via de proxy gamen. Hoe doe ik dit dan? Het spel is trouwens SOF2!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hou de eer aan jezelf en zoek gewoon een andere server... In mijn ervaring ( en vele anderen...) zijn 'admins' op gameservers vaak arrogante kleine dictatortjes waar geen zinnig woord mee te wisselen valt. Klagen via mail of een forum zal denk ik weinig opleveren.

Enige wat ik verder nog kan bedenken is contact opnemen met je provider of ze je IP adres kunnen veranderen. Als dit weinig werk is en als je een goede reden kunt bedenken willen ze dat misschien wel doen. Moet je dus wel ff een goede reden bedenken en niet met die gebande gameserver aankomen :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Geef je broer een schop, en stuur een aardig mailtje naar de webmaster.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.