Toon posts:

Avi speelt niet af,Hoe branden met NeroVision???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AVI filmpje (ik denk dat het een Mpeg4 is) maar dat wil maar niet afspelen in MediaPlayer...Geen beeld of geluid..Als ik het tijdbalkje verschuif krijg ik wel het plaatje wat er op dat moment in de video gebeurd, maar daar blijft het bij... :(

-Heb Gspot gerund maar niks aan het handje...Hij moet het gewoon doen...
-In NeroVision speelt ie m ook niet af....en loopt vast bij het transcoderen als ik hem wil branden(Heb wel Mpeg 4 codec). In Pinnacle Studio 9 krijg ik n foutmelding dat ie t Mpeg4 formaat niet ondersteunt
-Heb VideoLan geprobeerd(het antwoord op vele forumvragen) en daar speelt ie wel zonder problemen af, maar ik wil hem op DVD hebben!!! |:(
-TMPGenc kan hem zowieso niet laden en Divx doet t ook niet, terwijl ik wel dat icoontje van Divx onderin krijg als ik hem afspeel met VideoLan.. Heb het filmpje via Shareaza, en daar speelde hij hem ook gewoon af toen ie m aan het downloaden was, maar nu ook niet meer....

Ik heb veel meer filmpjes maar die doen het allemaal...geen probleem...
Ik snap echt niet wat er aan de hand is.....

Laptop draait trouwens op Xp Pro Sp 2...

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt veel gereageerd zie ik..........

wie kan me helpen?????

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Heb je al geprobeerd al je codecs te deinstalleren en de laatste opnieuw te installeren?

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Wat doet mplayer? http://www.mplayerhq.hu

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd mijn videocodecs te verwijderen maar als ik dat doe en ik klik op OK en daarna open ik hetzelfde windowtje weer, staan de oude codecs er weer..Ik snap niet hoe dat kan, want ik duw gewoon op verwijderen en dan worden ze uit de lijst gehaald..

Met Mplayer krijg ik t ook niet voor mekaar...

Verwijderd

Topicstarter
OK ik heb het voor elkaar....De Nero Mpeg4 codec gaf een fout.... Heb Nero Vision Express geupdate met de nieuwe codec en klaar is ie!!!Ik kan m nu ook branden want het transcoderen moet nu ook lukken...

Bedankt voor de moeite!

Edit: Hij doet het dus niet!!!!Hij speelt gewoon af in Nero ShowTime, maar als ik hem in NeroVision Express wil laden sluit ie meteen heel het programma af....
Weet iemand met welk programma ik dat Mpeg4 bestandje in dvd videoformaat kan zetten??(.vob enz)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 15:40 ]

Pagina: 1