Ik heb een AVI filmpje (ik denk dat het een Mpeg4 is) maar dat wil maar niet afspelen in MediaPlayer...Geen beeld of geluid..Als ik het tijdbalkje verschuif krijg ik wel het plaatje wat er op dat moment in de video gebeurd, maar daar blijft het bij...
-Heb Gspot gerund maar niks aan het handje...Hij moet het gewoon doen...
-In NeroVision speelt ie m ook niet af....en loopt vast bij het transcoderen als ik hem wil branden(Heb wel Mpeg 4 codec). In Pinnacle Studio 9 krijg ik n foutmelding dat ie t Mpeg4 formaat niet ondersteunt
-Heb VideoLan geprobeerd(het antwoord op vele forumvragen) en daar speelt ie wel zonder problemen af, maar ik wil hem op DVD hebben!!!
-TMPGenc kan hem zowieso niet laden en Divx doet t ook niet, terwijl ik wel dat icoontje van Divx onderin krijg als ik hem afspeel met VideoLan.. Heb het filmpje via Shareaza, en daar speelde hij hem ook gewoon af toen ie m aan het downloaden was, maar nu ook niet meer....
Ik heb veel meer filmpjes maar die doen het allemaal...geen probleem...
Ik snap echt niet wat er aan de hand is.....
Laptop draait trouwens op Xp Pro Sp 2...
-Heb Gspot gerund maar niks aan het handje...Hij moet het gewoon doen...
-In NeroVision speelt ie m ook niet af....en loopt vast bij het transcoderen als ik hem wil branden(Heb wel Mpeg 4 codec). In Pinnacle Studio 9 krijg ik n foutmelding dat ie t Mpeg4 formaat niet ondersteunt
-Heb VideoLan geprobeerd(het antwoord op vele forumvragen) en daar speelt ie wel zonder problemen af, maar ik wil hem op DVD hebben!!!
-TMPGenc kan hem zowieso niet laden en Divx doet t ook niet, terwijl ik wel dat icoontje van Divx onderin krijg als ik hem afspeel met VideoLan.. Heb het filmpje via Shareaza, en daar speelde hij hem ook gewoon af toen ie m aan het downloaden was, maar nu ook niet meer....
Ik heb veel meer filmpjes maar die doen het allemaal...geen probleem...
Ik snap echt niet wat er aan de hand is.....
Laptop draait trouwens op Xp Pro Sp 2...