@ gorgi 19, je sluit dit topic & verwijst naar de faq, maar ik wed dat hij www.mvps.org/word niet zal vinden en dat is precies wat-ie zoekt. soms moet 1 post kunnen als die een newbie echt op weg kan helpen, het is altijd leuk als je dan iets kan proberen dat direct werkt, of wil jij de newbies ontmoedigen?
In Programming & Webscripting is het de bedoeling dat je ze zelf maakt, zoals gorgi_19 ook al aangeeft. Daarbij als de TS goed gebruik maakte van Google, dan had ie die link ook wel zelf kunnen vinden.
Verder kan je natuurlijk ook gorgi_19 ff mailen of ie dat even wil toevoegen aan z'n post.
[ Voor 18% gewijzigd door pasta op 22-02-2005 17:40 ]
Signature
Uhh, ik vond het persoonlijke een mega code request. Had niets met een voorzetje te maken. Hij wilde puur de code van begin van een functie toe het einde van een functie hebben.
stp - PSN ID: stp_4
Aanvulling op posts kunnen gemaild worden, geen probleem om dat er bij te zetten.
Verder zie ik absoluut nergens in z'n post ook maar iets terug dat hij zelf al moeite heeft gedaan om z'n probleem zelf op te lossen. Oa vandaar dat die dicht ging
Verder zie ik absoluut nergens in z'n post ook maar iets terug dat hij zelf al moeite heeft gedaan om z'n probleem zelf op te lossen. Oa vandaar dat die dicht ging
[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 22-02-2005 17:47 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
je moet ook de algemene teneur van een vraag kunnen aanvoelen en naast de letterlijke formulering ervan kunnen kijken (wat zeker het geval is als een anderstalige een vraag op een engelstalig forum stelt, maar dat volledig terzijde). ik was trouwens net bezig met posten dat in de eventsub die hij aanhaalde er helemaal niks diende te komen. hier ga ik het sws bij laten, zo belangrijk is dit nu ook weer niet.stp_4 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:39:
Uhh, ik vond het persoonlijke een mega code request. Had niets met een voorzetje te maken. Hij wilde puur de code van begin van een functie toe het einde van een functie hebben.
Pagina: 1