Sinds kort heb ik de kans gekregen om richting het programmeren te gaan in een nieuwe job. Newbie als ik ben heb al een aantal boeken besteld, maar wil nu toch een stapje verder en gaan stoeien met een Combobox. Wat ik in 1ste instantie wil doen is de gebruiker die een Word (2002) document opstart een dialoogvenster (popup) krijgt en daar verschillende zaken kan invullen, waaronder de keuze in een Combobox, namelijk: 'heer' en 'mevrouw', voor de aanhef van een brief.
Kan iemand mij een uitleg geven over wat nodig is na het invoegen van de Combobox in het Userform?
Dus wat er zo'n beetje tussen: Private Sub ComboBox2_Change() en End Sub nodig is.
Ik kan dit waarschijnlijk ook wel vinden in de boeken die ik binnekort krijg, maar als iemand een voorzetje kan geven, of een goeie site waar ik dezelfde uitleg kan vinden, graag, dan kan ik verder en kan ikzelf utivogelen hoe ik deze kan uitbreiden.
Alvast bedankt!
Kan iemand mij een uitleg geven over wat nodig is na het invoegen van de Combobox in het Userform?
Dus wat er zo'n beetje tussen: Private Sub ComboBox2_Change() en End Sub nodig is.
Ik kan dit waarschijnlijk ook wel vinden in de boeken die ik binnekort krijg, maar als iemand een voorzetje kan geven, of een goeie site waar ik dezelfde uitleg kan vinden, graag, dan kan ik verder en kan ikzelf utivogelen hoe ik deze kan uitbreiden.
Alvast bedankt!