Foto's zippen met winrar en versturen via mail

Pagina: 1
Acties:

• tullius
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 11:02
Ik heb een map met 20 foto's. De foto's zijn elk ong 500 kB groot.
Is er een mogelijkheid om die foto's te zippen in bestanden van ong. 2 MB en die dan automatisch te laten doorsturen via mail.

Ik heb het geprobeerd met winrar maar dan zet hij alle rar-bestanden in één mail, en dan is die mail weer 10 MB groot.
Winrar zou moeten 5 mails maken en die automatisch versturen met elk een bijlage van 2MB.
Of kent iemand een ander programma daarvoor?

TIA

www.compucated.be

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25

Sabbi

je denkt aan mij.

in winrar woont een optie en die heet split to volumes, staat in het window dat je krijgt als je rechtermuist op files om ze te compressen... Daarmee kan je aangeven is hoe grote delen hij het moet splitsen...

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 14:20
Maar dan gooit hij alle files wel samen in 1 e-mail. Volgens mij is de optie er niet om dus elk apart deel ook apart te versturen (automatisch dan). Ik denk dat je ze toch zelf ff in e-mails moet gooien...

• Scavvy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Alls je bij add het tabblad files kies, krijg je de optie om elk bestand in een apart archief te stoppen en te mailen (WinRar 3.42)

Intel DC6420 | MSI P965 Neo | 2x1GB Nanya DDR2 800Mhz | Club3d 7800GT | Plextor 755A

• tullius
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 11:02
dan geeft hij voor 20 foto's 20 bestanden
ik zou liever 4rars hebben van elk 2 MB bijvoorbeeld die mooie automatisch gemaild worden.

www.compucated.be

Verwijderd

stop alles in 1 zip en verstuur die handel met www.dropload.com !
tot 100 MB !
Gebruik ik altijd voor m'n werk
Pagina: 1