Ik heb een programma dat heet Ares, dit is een downloadprogramma. Ook heb ik een gebruikersaccount die tot de groep 'gebruikers' of in het engels 'users' hoort --> Joris. Het programma wil in de account Joris niet opstarten. Ik krijg wel het programma in de taakbalk te zien, maar ik kan verder niks doen (behalve er met rechts opklikken en sluiten).
Nu dacht ik, dan geef ik hem schrijfmachtigingen, dan werkt het bij de meeste programma's. Maar het werkt niet. Nu heb ik bij de map Ares in Program Files de groep 'gebruikers' al Volledig beheer gegeven, maar dit werkt ook niet. Ook heb de specifieke account 'Joris' Volledig beheer gegeven, maar dit werkt ook niet. Screenshots:
'Joris' is gebuiker:

Gebruikers hebben volledig beheer:

'Joris' heeft volledig beheer:

Als ik nu van de account 'Joris' een Administrator account maak, dan werkt het wel gewoon goed. Wie weet hoe dit komt en heeft een oplossing voor mij?
Nu dacht ik, dan geef ik hem schrijfmachtigingen, dan werkt het bij de meeste programma's. Maar het werkt niet. Nu heb ik bij de map Ares in Program Files de groep 'gebruikers' al Volledig beheer gegeven, maar dit werkt ook niet. Ook heb de specifieke account 'Joris' Volledig beheer gegeven, maar dit werkt ook niet. Screenshots:
'Joris' is gebuiker:

Gebruikers hebben volledig beheer:

'Joris' heeft volledig beheer:

Als ik nu van de account 'Joris' een Administrator account maak, dan werkt het wel gewoon goed. Wie weet hoe dit komt en heeft een oplossing voor mij?