Hoi,
Vanmiddag de zolder opgeruimd , daar kwam ik nog een Quantum Atlas 5 Scsi schijf tegen.
Dit is de 80 pin uitvoering, de SCA.
Dacht dat is een fijne schijf die ik in de server kan gebruiken als Pagefile schijf.
Dus heb mijn Adaptec 2940uw maar weer eens uit de kast getroken.
Op de 50 pins interne insluiting een adaper stukje van een Sun server geprikt , en daar de Atlas 5 schijf op.
Werkt perfect. Als ik in het menu van de Scsi kaart ga herkent ie hem en kan ik hem low-level formateren en controleren.
Maar hij wil niet doorstarten na het scherm van het scsi overzicht.
Nu denk ik dat ie de schijf niet kan Terminate , probleem is dat ik dit dus niet hardware matig kan doen... zitten namelijk geen jumpers op
Alleen die van de SE of LVD in te stellen (staat nu op SE).
Dit moet toch ook mogelijk zijn via de Scsi kaart.? iemand tips.???
Vanmiddag de zolder opgeruimd , daar kwam ik nog een Quantum Atlas 5 Scsi schijf tegen.
Dit is de 80 pin uitvoering, de SCA.
Dacht dat is een fijne schijf die ik in de server kan gebruiken als Pagefile schijf.
Dus heb mijn Adaptec 2940uw maar weer eens uit de kast getroken.
Op de 50 pins interne insluiting een adaper stukje van een Sun server geprikt , en daar de Atlas 5 schijf op.
Werkt perfect. Als ik in het menu van de Scsi kaart ga herkent ie hem en kan ik hem low-level formateren en controleren.
Maar hij wil niet doorstarten na het scherm van het scsi overzicht.
Nu denk ik dat ie de schijf niet kan Terminate , probleem is dat ik dit dus niet hardware matig kan doen... zitten namelijk geen jumpers op
Alleen die van de SE of LVD in te stellen (staat nu op SE).
Dit moet toch ook mogelijk zijn via de Scsi kaart.? iemand tips.???