Ik ben malle Pietje niet.
Probeer eens een Live-boot cd uit?
Knoppix oid.
Knoppix oid.
Gebruik dan geen LinuxBeachPatroller schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:03:
... ik heb geen zin in kernels compilen en drivers insmodden.(...)
Ik zo eigenlijk niet weten wat het probleem zou kunnen zijn. Misschien je SATA/IDE controller? Dat zul je het zonder DMA moeten doen maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet. De kernels van Fedora zijn aardig compleet.
Ik heb al redelijk wat ervaring met linux hoor, ik ben gewoon lui en wil alleen de functionaliteit gebruiken voor school. Ik heb er simpelweg geen tijd voor (en tijd kostte het mij in het verleden zeker om een linuxsetup helemaal picobello werkend te krijgen). wilde alleen weten of het tegenwoordig makkelijker gaat, ik ga het proberen.
Ik ben malle Pietje niet.
Selectieve quote:
Probeer het gewoon uit of kijk op de Hardware Compatibility List (die echt niet moeilijk te vinden was geweest) of je problemen kunt verwachten.
Een van de weinige dingen die we vragen op GoT is dat je zelf moeite doet om het probleem op te lossen - of het nou een simpele vraag is of een ingewikkelde. We zijn dus geen mobiele helpdesk voor de mensen die te lui zijn om zelf even te zoeken. Daarom, een slotje.
Tsja, need I say more.BeachPatroller schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:46:
[...] ik ben gewoon lui [...]
Probeer het gewoon uit of kijk op de Hardware Compatibility List (die echt niet moeilijk te vinden was geweest) of je problemen kunt verwachten.
Een van de weinige dingen die we vragen op GoT is dat je zelf moeite doet om het probleem op te lossen - of het nou een simpele vraag is of een ingewikkelde. We zijn dus geen mobiele helpdesk voor de mensen die te lui zijn om zelf even te zoeken. Daarom, een slotje.
Je bent er trouwens al eerder op gewezen dat je niet zulke 'luie' topics moet openen. Bij deze vraag ik nog een keer vriendelijk dat dan ook niet te doen.
Mocht het nog vaker nodig zijn hier iets van te zeggen dan komt het blijkbaar niet over en zullen we dat van onze kant op een andere manier nog duidelijker moeten maken. Laat het dus niet zover komen, aangezien dat nergens voor nodig is.
Mocht het nog vaker nodig zijn hier iets van te zeggen dan komt het blijkbaar niet over en zullen we dat van onze kant op een andere manier nog duidelijker moeten maken. Laat het dus niet zover komen, aangezien dat nergens voor nodig is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()