Niet slim om op CPU te krassen......

Pagina: 1
Acties:

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:58
Ik heb dus geprobeerd om mijn cpu met de L3, L4 en L6 bruggies over te clocken. Ik dat ding dus op 900 gezet, wil ie niet wakker worden. Dus ik weer teruggezet naar 750 maar hij deej het nog gewoon. Dus ik nog wat langer lopen krassen........ en nu doet ie het helemaal niet meer, op geen enkele snelheid :( Voor iedereen die het ook wil proberen.... Veel succes! ;)

Wel een mooie gelegenheid om een 1 Ghz te kopen >:) :P

Verwijderd

heb je wel goed gegumt? waarmee heb je gekrast dan? normaal moet het met een std. HB potlood...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat hij bedoeld dat ie die bruggen verbroken heeft, zodat ie ze daarna met potlood zelf kan instellen.

• Iejoor
Juist gekrast met Stanleymesje.......

Verwijderd

Aj =))
Das gevaarlijk =D

Verwijderd

|:( |:(

Ik zie dat je een A7V hebt, waarom gebruik je in hemelsnaam niet de dipswitches of, als je die niet hebt, t 1.005 BIOS met Multiplier instellingen?

Niet echt een slimme actie.

• buzz
  • Laatst online: 27-08 10:49
Hey Iejoor,
Dat ik jou hier nog eens tref ;)
Ik zou ff van die kit kopen zodat je ook een sterkere manier geprobeerd hebt.
Buzz

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 07 januari 2001 19:48 schreef BAALBERITH het volgende:
|:( |:(

Ik zie dat je een A7V hebt, waarom gebruik je in hemelsnaam niet de dipswitches of, als je die niet hebt, t 1.005 BIOS met Multiplier instellingen?

Niet echt een slimme actie.
Ehm... welke revisie heb jij ????? Ik kan dat bios-OC'en bij mij wel vergeten met m'n rev. 1.02 ... owkee... ik kan wel de FSB opkrikken, maar niet de Multiplier....

• Iejoor
Wat d8 je...

Ik heb natuurlijk rev 1.01 want anders had ik het wel met de mp-dipswitches gedaan....

ZOOO lomp ben ik nou ook weer niet :)

Maar ja... Jammer dan

1 Ghz al besteld >:)

edit:

Nu weet ik lekker wel hoe een CPU core er vanbinnen uitziet 8-)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Beetje geld te veel:?

had die cpu dan naar mij opgestuurd

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 22:05 schreef Iejoor het volgende:
Wat d8 je...

Ik heb natuurlijk rev 1.01 want anders had ik het wel met de mp-dipswitches gedaan....

ZOOO lomp ben ik nou ook weer niet :)

Maar ja... Jammer dan

1 Ghz al besteld >:)

edit:

Nu weet ik lekker wel hoe een CPU core er vanbinnen uitziet 8-)

mkay, maar die 1005 BIOS werkt ook niet dan om Multiplier in te stellen?
Das idd balen, ik had dat bord meteen omgeruild.

Verwijderd

Lopen hier eigenlijk nog wel mensen rond die junpertjes weten te waarderen? Dat niet elke keer dat A7V bios aankomt met 'je puter is gecrasjt door tever overklokken. Ik heb lekker alles voor je teruggezet'

Mijn eerste 286 klokte ik over door andere oscillatoren op het bord te solderen (max:286-16 op 50MHz. Maar niet stabiel genoeg om supersnel Wolfenstein op te kunnen spelen).

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Met mijn Duron 650 (heb ik van iemand over genomen) is ook geklooid. Is nog niet eens zo slecht gelukt, ik kreeg 'm, toen draaide ie op 600 Mhz, beetje gummen enzo, en nu draait ie weer op 650 Mhz.. :)
Maar ja, ik ga niet verder klooien, strakkies als ie obsolete is, dan ga ik 'm wel beetje proberen over te klokken.. :)

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Typische actie van "Eerst doen, dan denken"

Ik weet niet hoe jij bij ca$h zit, maar als ik ga oc'en ga ik eerst kijken of het wel verantwoord is, vanwege nieuwe proc.

Maarja, ik leef met je mee ;(
Suc6 de volgende x !

Verwijderd

[quote]

Mijn eerste 286 klokte ik over door andere oscillatoren op het bord te solderen (max:286-16 op 50MHz. Maar niet stabiel genoeg om supersnel Wolfenstein op te kunnen spelen).
[/quote]

g 08 januari 2001 00:16 schreef DaBit het volgende:

Ehm... 50MHz kristal resulteerde in een 25 MHz clockfrequentie....

Verwijderd

Niet slim he erik :), ga niet met een stanley mes krassen man |:(, maarjah nooit echt de slimste geweest he :P

• Iejoor
Vox ophoeren jij mag hier helemaal niet komen :)

Trouwens hoe gaat het met SeX....

Muhahahahah >:)

• Iejoor
Trouwens ik ga denk ik idd maar es me A7Vtje omruilen voor eentje die wel mp dipswitches heeft. Wel zo makkelijk he :)

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Ik denk dat de helft niet eens weet, waarom je zou moeten krassen. Maar ik raad de mensen aan die zown mobo hebben dat geen multiplier tweaking kent, gewoon een ander mobo te kopen. Want het is kloten met de pet op. :D

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Pagina: 1