Ja ik. En jij ook als je 1 minuut met Google aan de slag gaat
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Sorry hoor, maar heb je zelf al gezocht? Als ik 'Outlook' en ''RSS' intyp op Google dan zie ik echt diverse dingen die eraan voldoen... 
offtopic:
Of natuurlijk kan je Thunderbird gebruiken
Of natuurlijk kan je Thunderbird gebruiken
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zei dus: "Weet iemand een manier om RSS news te lezen in Outlook?". Ik bedoelde dus niet te vragen of iemand een manier weet om RSS news te lezen in Outlook met behulp van een ander programma. Dus ik specificeer; "Weet iemand een manier om Outlook zo in te stellen, dat deze RSS news ontvangt, zonder hierbij gebruik te maken van andere programma's?"
Gr.
En ja ####, hiervoor heb ik op google gezocht.
Gr.
En ja ####, hiervoor heb ik op google gezocht.
Out-of-the-box: ik zou inderdaad ook niet weten hoe (en waarom). Daar bestaat een pluginstructuur voor. Ik ben bang dat dit niet gaat lukken zonder losse applicatie / plugin / oid.
offtopic:
Dit maakt weer helemaal duidelijk waarom we een FAQ Forumgedrag voorschotelen bij registratie en waarom er een
SA Policy bovenaan het subforum staat: een vraag van een enkele zin zonder uitleg van wat wel en wat niet de bedoeling is en van welke opties al zijn overwogen maar niet goed genoeg werden bevonden, is geen vraag die op GoT past.
Breid je topicstart een volgende keer dus ajb. wat uit zodat er geen misverstanden zijn
Dit maakt weer helemaal duidelijk waarom we een FAQ Forumgedrag voorschotelen bij registratie en waarom er een
Breid je topicstart een volgende keer dus ajb. wat uit zodat er geen misverstanden zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zelf gebruik Thunderbird. Hier kun je heel simpel bij de account wizard een RSS News en Blog toevoegen. Ik hoopte dat Outlook dit ook aan zou bieden. In eerste instantie ben ik hier eigenlijk blind van uitgegaan, natuurlijk een beetje naief. Na wat speurwerk in Outlook en op het Internet bleek al snel dat dit lastig zou worden, dan maar even alle Tweakers raadplegen he!
.
Op dit moment werk en studeer ik op de Universiteit van Tilburg en ben ik een soort van nieuwscentre aan het schrijven. Vergelijk het met http://www.berkeley.edu/news/media/nc_subscribe.html. Misschien dat iemand hier nog meer ervaring heeft, altijd leuk om daarmee in contact te komen. En als iemand toch nog een oplossing weet, of een heel simpele variant, dan hoor ik dit natuurlijk ook graag (ben natuurlijk ook zelf al met wat varianten bezig).
Op dit moment werk en studeer ik op de Universiteit van Tilburg en ben ik een soort van nieuwscentre aan het schrijven. Vergelijk het met http://www.berkeley.edu/news/media/nc_subscribe.html. Misschien dat iemand hier nog meer ervaring heeft, altijd leuk om daarmee in contact te komen. En als iemand toch nog een oplossing weet, of een heel simpele variant, dan hoor ik dit natuurlijk ook graag (ben natuurlijk ook zelf al met wat varianten bezig).
Uit mijn hoofd weet ik het niet, maar als UvTilburg MS Sharepoint gebruikt kan je misschien gebruik maken van de Waarschuwingen van Outlook (onder het zelfde knopje als de Wizard Regels). Of en hoe dat gaat weet ik niet 
RSS lezen zou ik zelf toch buiten Outlook laten.
offtopic:
BerkeleyNews is trouwens gebaseerd op e-mail dus eigenlijk een verkeerd voorbeeld want Outlook kan dat al

BerkeleyNews is trouwens gebaseerd op e-mail dus eigenlijk een verkeerd voorbeeld want Outlook kan dat al
RSS lezen zou ik zelf toch buiten Outlook laten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
offtopic:
BerkeleyNews is trouwens gebaseerd op e-mail dus eigenlijk een verkeerd voorbeeld want Outlook kan dat al![]()
offtopic:
Geweldig, de moderator is een bijdehandje
. Het klopt wat je zegt, maar kijkend naar de indeling categorie en channels, dan lijkt deze erg op die waar ik mee bezig ben
Geweldig, de moderator is een bijdehandje
Pagina: 1