Toon posts:

Fout bij modem enumerator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij een oom van mij een oude 350 aan het installeren maar stuit dan op het probleem van de modem. Ik heb een nieuwe dynalink 1456pmi modem gekocht maar nu krijg ik hem niet aan de gang. als ik bij apparaatbeheer kijk dat staat er een uitroepteken bij HSFMODEM --> Pci modem enumerator.
kijk ik dan wat de melding is dat staat er het volgende:
de NTkern.vxd, configmg.vxd apparaaatlaasdprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet lezen (code 2)
het OS = win 98

kan iemand me verder helpen om deze modem aan de gang te krijgen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:12

lier

MikroTik nerd

Misschien heb je niet de juiste drivers geselecteerd ?
Heb je deze (laatste versie van de) drivers al van Internet gedownload ?

http://www.dynalink.nl/do...egory.asp?Site=3&Page=177

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
yup heb ik gedaan maar leverde niets op

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:12

lier

MikroTik nerd

Heb je al een ander pci slot geprobeerd ?
Heb je de installatieprocedure gevolgd ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
precies zoals het boekje zegt, andere sloten geprobeerd. ik ben wel iets slimmer dat ik dit niet vergeet te doen

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog andere suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet t echt niet meer. kan het aan het mobo liggen?

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 12:22
Ik ben benieuwd of je het modem aan de gang krijgt. Ik heb voor een klant ook zo'n modem proberen te installeren, maar ik kreeg dezelfde foutmelding. Waarschijnlijk zit het hem in de driver/besturingssysteem. Ik kreeg namlijk dit modem wel weer aan de praat in WinXP (klant had hiervoor Win98 en WinME opstaan).

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Verwijderd

Topicstarter
Dus je wilt zeggen dat hij niet zou draaien onder windows 98? das wel kut voor hem dan haha. kan ie nog ie nog een andere pc kopen. ik vind het zo raar, normaal zou je zeggen dat het toch easy is om te installeren of zijn er nog andere mogelijkheden?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me nog verder helpen
Pagina: 1