Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] MyCom prijs Western Digital WD2000JB, 200GB verdwijnt..

Pagina: 1
Acties:

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 13:47
Ik heb nu al 3x de prijs van een Western Digital WD2000JB, 200GB ingevoerd bij de MyCom, 89,95, en elke keer verdwijnt hij na een paar uur weer uit de lijst... hoe kan dat? Hij is echt in de aanbieding voor die prijs (zelf gehaald gisteren). Of zie ik iets over het hoofd? :?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Help, m'n prijzen verdwijnen!

Bedrijven met een gratis vermelding kunnen met een beperkt aantal prijzen in de pricewatch aanwezig zijn. Per categorie mogen zij maximaal vijf prijzen toevoegen, tenzij de prijs bij de goedkoopste vijf van een product hoort. In dit geval wordt de prijs niet meegeteld bij het maximum van vijf. Zodra het maximum wordt overschreden, wordt de oudste prijs in de betreffende categorie verwijderd. Shops kunnen deze beperking opheffen door een Pricewatch Manager abonnement af te sluiten. Hiermee kunnen zij tevens beschikken over andere extra's zoals database koppelingen, click-through statistieken en automatische driver updates.
:)

Verwijderd

aha... ik wilde al hierover een vraag stellen(waarom mycom nie kan worden toegevoegd), want 89,95 is echt belachelijk goedkoop en daar zouden meer mensen van moeten profiteren. jammer...

offtopic:
ik heb het zelf uiteraard gehaald (dankzij de pricewatch)...
Per categorie mogen zij maximaal vijf prijzen toevoegen, tenzij de prijs bij de goedkoopste vijf van een product hoort
snap ik ff nie? per catagorie mogen ze 5 producten opgeven tenzij ze 5 goedkoopste producten opgeven dan mogen ze dus nog eens 5 opgeven?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 03:30 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer de shop met één van haar prijzen, bij de vijf goedkoopste aanbieders behoort, wordt deze vermelding niet meegerekend bij het maximum van vijf vermeldingen in die categorie. Zodoende kan een shop, in principe, met een oneindig aantal prijzen in de Pricewatch staan, zolang ze met elk product bij de vijf laagste aanbieders behoort. Zodoende blijft de tweaker op de hoogte van de goedkoopste aanbiedingen. :)

Echter in dit geval heeft een user de prijs foutief aangepast. :(