Toon posts:

Inbranden van Proc Nuttig????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het inbranden van een proc nuttig?? Zorgt dit ervoor dat als je normaal maar kan overclocken van bv. 450 tot 550 dat ie dan in één keer op 600 oc kan worden??

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

door het inbranden kan hij als hij eerst stabiel liep op 1.85V nu stabiel lopen 1.80V met de zelfde snelheid.

daardoor kan je hem dus met 1.85v misschien sneller krijgen.

ik draai zelf in het begin gewoon op een wat hoger voltage (wel overgeklokt) en dat werkt best goed.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

bovenaan dit scherm staat zoiets als search. Anders kun je ook control+f indrukken en dan "inbranden" intypen.

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Begin gewoon met standaard FSB en vet hoog voltage... Doe dat een uur of 24 en klaar....

Verwijderd

Hoog voltage op normale FSB? Die lieve meneren van CTW hebben mij wijs gemaakt dat ik gewoon m'n proc aan moet zetten en halve wege ff me fan-connector er uit trekken en tot 70 graden laten warm worden, zodat dat vage spul dat op de cooler zit lekker smelt, dan schijnt het beter te werken...

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 19:06 schreef Joor het volgende:
Begin gewoon met standaard FSB en vet hoog voltage... Doe dat een uur of 24 en klaar....
Kijk jij snapt het tenminste. Maar deze vraag si nu al een keer of 36 op het forum gesteld.....

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 14:18 schreef SICdude het volgende:
Hoog voltage op normale FSB? Die lieve meneren van CTW hebben mij wijs gemaakt dat ik gewoon m'n proc aan moet zetten en halve wege ff me fan-connector er uit trekken en tot 70 graden laten warm worden, zodat dat vage spul dat op de cooler zit lekker smelt, dan schijnt het beter te werken...
Zeker doen!!! Vervolgens gatje in boren en het aan je sleutelbos hangen: dat is het meest bruikbare wat je er dan nog mee kan doen :+
Of nog beter: geef die cpu aan mij >:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Dat van die koelprut is echt waar. Om dan ook direct je PC zonder fan te laten draaien vind ik wat griezelig.

Die pasta geleidt heel erg slecht als het nog niet goed gesmolten is, daardoor warmt de processor de pasta wel lekker op. Als die troep eenmaal gesmolten is, daalt je temperatuur enorm. Dit proces heet niet inbranden.

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Op zondag 07 januari 2001 19:06 schreef Joor het volgende:
Zo moet het en niet anders, gebruik voortaan ff de search:)

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Ik geloof er niet zo in, maarja ik wil het wel es testen :P

Alles voor eigen risico hehe, ken dat pampers..Maar of het goed of fout afloopt, post het ff, ook al maakte het nix uit >:)
Pagina: 1