Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe PDA. Mijn Palm VX begint langzaam te beperkt te worden, dus nu voor een kleur.

Mijn voorkeur gaat uit naar palm en bij voorkeur ook wifi of blauwtand. Alleen nu heb ik een vraagje.

Op zich heb ik voldoende aan de zire31. Maar die heeft dus geen wifi. Ik kan nergens vinden of ik hier dan wel een los kaartje kan insteken om wifi enable te krijgen. Hij zou dan SDIO moeten hebben? Maar dat heeft hij niet?

Een andere kandiaat is de zire 72. Hij heeft wat onnodige frutseltjes (of te wel die camara.. totaal onzinnig), maar wel weer blue tooth. Echter hoever is dan het bereik van z'n gevalletje. Nu kan ik wel een mode2 (??) dongle kopen, maar dan is het ook nog afhankelijk van de PDA.

Of zijn er nu nog PDA's die ik echt over het hoofd zie. Ik heb ook gekeken naar pocketpc met wifi (liever niet) maar die zijn zo duur.... En ik ben palm gewend.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......