Ik heb bij een stukje software registreren een foutmelding gekregen van het programma dat de sleutel illegaal zou zijn (wat het misschien ook was), met de melding dat de volgende informatie is verzonden:
- naam software
- gebruikte key
- tijd
- ip adres (interne ip adres was gelogd volgens het info scherm)
- uniek computer nummer (erg duidelijk waren ze daar niet over)
Nu is mijn vraag of er zomaar informatie verzonden mag worden zonder mijn toestemming. En zouden ze eventueel kunnen vervolgen op basis van 'het willen gebruiken' dus geen illegaal gebruik hebt gemaakt.
Ja, software moet je kopen, en nee dit is niet omdat ik denk dat ze aan de deur komen kloppen. Dus svp reageren op de privacy en juridische kant reageren....(de flame's kan ik ook wel verzinnen... jammergenoeg
)
- naam software
- gebruikte key
- tijd
- ip adres (interne ip adres was gelogd volgens het info scherm)
- uniek computer nummer (erg duidelijk waren ze daar niet over)
Nu is mijn vraag of er zomaar informatie verzonden mag worden zonder mijn toestemming. En zouden ze eventueel kunnen vervolgen op basis van 'het willen gebruiken' dus geen illegaal gebruik hebt gemaakt.
Ja, software moet je kopen, en nee dit is niet omdat ik denk dat ze aan de deur komen kloppen. Dus svp reageren op de privacy en juridische kant reageren....(de flame's kan ik ook wel verzinnen... jammergenoeg