Ik ben met een php projectje begonnen en heb ergens op het web een gratis php provider gevonden. Het nadeel daarvan is dat die automatisch code prepend en append om advertenties te tonen. Op zich vind ik dat niet onredelijk, het is immers gratis.
Toch ben ik op zoek naar een manier om via een CSS deze (tijdelijk) uit te schakelen, zodat ik kan laten zien hoe de paginas eruit zien in een correcte opmaak. Ik ben echt op zoek naar een CSS oplossing, op die manier kan ik als de pagina's ooit verhuizen de CSS leeg maken en zonder aanpassingen overgaan.
Het javascript insert een iframe, maar die is al weg te toveren. Het probleem zit hem in de tabel onderop. Op de een of andere manier blijft hij zichtbaar ookal specificeer ik body table {display: none;}
Voor de duidelijkheid, alle code buiten <html> en </html> wordt automatisch toegevoed.
Ideeen?
Hier dus de HTML
En hier de voorlopige CSS
edit:
nieuwe CSS: [rml]Glewellyn in "[ CSS] Table buiten <html> verstoppen"[/rml]
Toch ben ik op zoek naar een manier om via een CSS deze (tijdelijk) uit te schakelen, zodat ik kan laten zien hoe de paginas eruit zien in een correcte opmaak. Ik ben echt op zoek naar een CSS oplossing, op die manier kan ik als de pagina's ooit verhuizen de CSS leeg maken en zonder aanpassingen overgaan.
Het javascript insert een iframe, maar die is al weg te toveren. Het probleem zit hem in de tabel onderop. Op de een of andere manier blijft hij zichtbaar ookal specificeer ik body table {display: none;}
Voor de duidelijkheid, alle code buiten <html> en </html> wordt automatisch toegevoed.
Ideeen?
Hier dus de HTML
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| </div></span></ilayer></layer></iframe></noframes></style></noscript></script></applet>
<center>
<script type="text/javascript"><!--
bla bla javascript
//--></script>
<script type="text/javascript"
bla bla javascript
</script>
</center><html>
<head>
<title>Hello world</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="cob.css" />
</head>
<body>
Hello world
<table>
<tr>
<td>One cell</td>
<td>Two cells</td>
</tr>
</table>
</body>
</html><p>
<table border="0" align="center" cellSpacing="0" cellPadding="1" bgColor="#cccccc">
<tr>
<td>
<table cellSpacing="0" cellPadding="1" width="100%" border="0">
<tr>
<td align="right" bgColor="#ffffff"><div style="FONT: 9px geneva, verdana, arial, sans-serif; COLOR: #cccccc"> bla bla </div></td>
<td noWrap align="right" bgColor="#cccccc"><div style="FONT: 9px geneva, verdana, arial, sans-serif; COLOR: #ffffff"> <a style="color: #ffffff; text-decoration: none" href="http://xxxxxxxxxxxxxxx.com">bla bla</a> </div></td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table> |
En hier de voorlopige CSS
code:
1
2
| iframe {display: none;}
body table {display: none;} |
edit: