Browsers accepteren geen cookies/javascript meer? *

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 13:42
Nadat m'n virus scanner en Spyware wat foute bestanden hebben weggehaald kan ik niet meer op mijn Excite mail komen.
Ik krijg dan de volgende melding:

"The browser you're using is not allowing you to sign in to Excite.

Right now, your browser's settings are configured to disable cookies and/or javascript. In order to access your account, you must change your browser's settings to accept both cookies AND javascript."

Dit geldt voor zowel IE als Firefox. Ik heb nog geupgrade naar Service Pack 2 en alle updates geinstalleerd, maar die hebben niks uitgehaald. Ook heb ik nog de nieuwste Java geinstalleerd, maar dat haalt ook niks uit.

Heeft iemand anders nog tips, buiten formatteren?

EDIT:
Oh ja, voor zover ik weet accepteert de webbrowser gewoon cookies en java.

[ Voor 9% gewijzigd door Shadow_Zero op 22-02-2005 13:06 ]

• Shadow_Zero
Hmmmz, ik heb er nu zowel op mijn PC als Notebook last van, ik kan niet op email.excite.com komen. Ik heb recent beide systemen geupgrade naar Windows XP SP2, zou het daar aan kunnen liggen?

• Shadow_Zero
Niemand die iets weet?
Is toch wel vervelend dat ik niet op email.excite.com kom en nogal frappant dat dit zowel voor m'n PC als m'n laptop geldt :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit klinkt toch redelijk basic?

• Draai je toevallig Norton of andere firewall/virusscanner op beide systemen?
• Heb je een router die rotzooi onderschept?
• Maak je misschien gebruik van een proxy?
• Heb je dit probleem ook op andere site die gebruik maken van Javascript en cookies?

Kortom: wat heb je zelf al bedacht en geprobeerd? :) Ik pas je topictitel nog even aan (java != javascript!)

Java / cookies probleem (?) > Browsers accepteren geen cookies/javascript meer? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Shadow_Zero
Spider.007 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:12:
Dit klinkt toch redelijk basic?

• Draai je toevallig Norton of andere firewall/virusscanner op beide systemen?
• Heb je een router die rotzooi onderschept?
• Maak je misschien gebruik van een proxy?
• Heb je dit probleem ook op andere site die gebruik maken van Javascript en cookies?

Kortom: wat heb je zelf al bedacht en geprobeerd? :) Ik pas je topictitel nog even aan (java != javascript!)

Java / cookies probleem (?) > Browsers accepteren geen cookies/javascript meer? *
Ja, het klinkt misschien redelijk basic, maar dat is het dus niet (voor mij niet althans).

email.excite.com is vooralsnog de enige website die er bij mij last van heeft.
Op mijn PC draai ik AVG virusscanner en op mijn notebook AntiVir.
De firewall van de router staat uitgeschakeld en op beide systemen draait BlackIce firewall.
En ik gebruik geen proxy nee.

Bedenk wel dat voordat ik SP2 installeerde ik gewoon precies hetzelfde allemaal had en het toen gewoon werkte.
Iemand heeft verteld dat het aan de registry van SP2 ligt en dat bepaalde porten geblocked worden waar je niet bij kan. Enige oplossing is dan om SP2 er weer of te gooien of ergens een registry hack te vinden die het fixt...