Toon posts:

[SBS2003] Fax e-mail routing "dll bestand is ongeldig"*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Heb hier een sbs2003 servertje draaien. Nu faxen ontvangen werkt, 't is te zeggen het wordt mooi bewaart in m'n sharepoint. Maar de routing naar mail wil blijkbaar niet meewerken.
Als ik dan in de faxconsole ga kijken, selecteer een bericht dat binnengekomen is en klik verzenden naar dan krijg ik dit:

het dll-bestand voor het e-mail systeem is ongeldig.

Heb al wat zitten zoeken op het internet, support site van ms. Maar ik vindt het niet direct.
Maybe dat iemand van jullie een id heeft?

Thx

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04 22:48
Even een kleine titel edit, zou je hier in het vervolg ook zelf op willen letten?

Krijg je ook nog foutmeldingen in de event log, met mischien de exacte naam van de dll?

Verwijderd

Topicstarter
Fax Service kan een bepaalde routeringsmethode niet uitvoeren. Er wordt opnieuw geprobeerd om de fax om te leiden volgens de configuratie van nieuwe pogingen. Als nieuwe pogingen mislukken, dient u de configuratie van de routeringsmethode te controleren.
Taak-id: 0x0401c51840344863.
Ontvangen op apparaat: Lucent Win Modem
Verzonden van: *******
Naam van ontvangen bestand: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Windows NT\MSFax\Queue\1C51840344863.tif.
Naam van routeringsextensie: Microsoft-routeringsuitbreidingsmodule
Naam van routeringsmethode: Omleiden via e-mail

Dit is het enige, e-mail adres klopt, als ik zelf de fax wil doorsturen naar het e-mailadres dan krijg ik de melding van dll...

thx

Verwijderd

Ff gekeken, en ik heb identiek hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:17:
Ff gekeken, en ik heb identiek hetzelfde probleem.
Tof ;)
Nu nog een oplossing :*)

Verwijderd

Het rare is dat het gewerkt heeft.

Maar door tijdsgebrek heb ik er dan niet verder naar gezocht. Als ik me niet vergis, is het stoppen met doorsturen bij het installeren en configureren van een nieuwe modem.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:40:
Het rare is dat het gewerkt heeft.

Maar door tijdsgebrek heb ik er dan niet verder naar gezocht. Als ik me niet vergis, is het stoppen met doorsturen bij het installeren en configureren van een nieuwe modem.
Bij mij werkte het nog niet omdat ik het niet nodig had, ik heb er een nieuwe modem ingestopt.
Wizard gevolgd, en dat was vlug in orde, maar het doorsturen naar een e-mail werkt dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik gevonden, maar geeft ook geen direct antwoord....
http://forums.windrivers.com/archive/index.php/t-66046
Pagina: 1