Outlook verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 16:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey outlook doet het hier helemaal niet meer goed, kan het adressenboek niet openen geen nieuwe e-mail maken, oude adressenboek exporteren of oude e-mail exporteren, allemaal de error dat outlook niet goed geinstalleerd is.

Is het mogelijk om toch nog die oude gegevens te bewaren?
En hoe kan ik outlook verwijderen om daarna weer te instaleren, staat namelijk niet in software.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hebben we het over Outlook of Outlook Express? Outlook is te deinstalleren door de installatie wizard van Office te starten en dan onderdelen toevoegen of verwijderen kiezen. Data kan je backuppen door de juiste bestanden even te kopieren. Welke dat zijn is afhankelijk van je versie, maar een simpele zoekopdracht in Google helpt je daarbij een eind opweg :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:15
ik neem aan dat je outlook express bedoelt?! die kun je in XP vinden onder het kopje "windows onderdelen toevoegen of verwijderen" bij Configuratiescherm -> Software

Wat ook wil helpen is de bestanden uit de map x:/ Program Files -> Outlook Express verwijderen (alleen de bestanden en niet de map!) Windows XP zet deze dan automatisch terug en vult gelijk eventueel missende of beschadigde bestanden aan

[ Voor 5% gewijzigd door driedees op 22-02-2005 12:32 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 16:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Sorry, ben de ele dag al aan het zoeken enzo (naar verschillende dingen) ik kijk even op google.

Iig het gaat om outlook express :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps