Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vergelijking bluetoothstick-memorycardreader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij de voor- en nadelen van een bluetoothstick ten opzichte van een memorycardreader uiteenzetten? (verschil in prijs buiten beschouwing gelaten)

(Ik heb een SonyEricsson en voor het synchroniseren van adresboeken e.d. heb ik weinig tot geen interesse..)

Verwijderd

Topicstarter
Bluetooth gaat langzamer dan cardreader toch?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Bluetooth is behoorlijk traag. Vooral als het gaat om grotere hoeveelheden data. Cardreader is in zo'n geval een stuk handiger.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Majestic schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:34:
Bluetooth is behoorlijk traag. Vooral als het gaat om grotere hoeveelheden data. Cardreader is in zo'n geval een stuk handiger.
En wat is nou het voordeel van bluetooth boven cardreader behalve het feit dat ik mijn memorycard uit m'n telefoon moet halen?

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 18:20
misschien dat het draadloos is en dat je eventueel automatisch je contacten en agenda met outlook op je computer kan laten syncen?? Maar aangezien je daar geen interesse in hebt...

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Eerlijk gezegd vind ik dit een redelijk asociaal topic.

"kan iemand voor mij ff de verschillen op een rij zetten"
Dat vraag jij terwijl er bakken aan informatie te vinden zijn over zowel bluetooth als cardreaders. Dus met een beetje moeite kan je het zelf ook wel vinden dunkt me.
Pagina: 1