Toon posts:

Audigy 2 ac3 passthrough

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uit diverse topics blijkt dat deze optie bestaat, zoals deze al jaren bestaat bij onder andere de audigy en de sb live 5.1.

Echter kan iemand mij vertellen waar ik met de huidige audigy 2 drivers deze optie onder winxp kan vinden. (Bij de live 5.1 was dit altijd bij de surround mixer)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:40

GaMeOvEr

Is een hork.

Volgens mij doen ze dat standaard? Het is eerder een kwestie dit in je DVD afspeel software in te stellen dan bij je soundcard. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
GaMeOvEr schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:59:
Volgens mij doen ze dat standaard? Het is eerder een kwestie dit in je DVD afspeel software in te stellen dan bij je soundcard. :)
Nee standaard decodeert hij (softwarematig) het digitale signaal. Ik wil hem aan zijn verstandbrengen dat hij dat signaal gewoon doorstuurt zodat mijn dtt2500 setje het gaat decoderen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:40

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:01:

Nee standaard decodeert hij (softwarematig) het digitale signaal. Ik wil hem aan zijn verstandbrengen dat hij dat signaal gewoon doorstuurt zodat mijn dtt2500 setje het gaat decoderen.
Hm, ik zal vanavond eens kijken. Er staat me iets bij dat er ergens in een van de panels van de Surround Mixer (advanced?) iets aan/uit te vinken was dat "AC3-decoding" heet. :)

Aannames zijn fataal.

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-02 23:28
probeer eens Media PLayer Classic icm ac3 filter. Hiermee kanje ac3 passthrough doen

suc6

Verwijderd

Topicstarter
GaMeOvEr schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:37:
[...]

Hm, ik zal vanavond eens kijken. Er staat me iets bij dat er ergens in een van de panels van de Surround Mixer (advanced?) iets aan/uit te vinken was dat "AC3-decoding" heet. :)
heel graag :-)

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:11

Tco

Op mijn winxp systeem, met een audigy1 player met audigy2 drivers vind ik de optie in "AudioHQ". Staat als het goed is in je start menu en anders wel bij je andere creative programma's. :)

Verwijderd

Topicstarter
Tco schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:20:
Op mijn winxp systeem, met een audigy1 player met audigy2 drivers vind ik de optie in "AudioHQ". Staat als het goed is in je start menu en anders wel bij je andere creative programma's. :)
_/-\o_ je bent mijn held _/-\o_
Pagina: 1