Geen rechten tot CD-rom speler

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• sentinall
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08-2023
Hoi,

Ik loop op dit moment stage en op mijn stageplek heb ik geen toegang tot mijn cd-rom speler, dit is jammer, want ik wil graag muziek luisteren.
De windows CD-player heb ik al gedownload.

nu moet er vast een zeker een manier zijn waarmee ik toch toegang kan krijgen tot mijn cd-rom speler en hoop natuurlijk dat iemand hier dit weet!

als ik mijn cd-rom speler benader, zegt hij: Geen toegang tot D: toegang is geweigerd.
Ik neem aan dat ze bij systeembeheer er een leuk programmatje voor hebben!

hoop dat er snel oplossingen komen!

met vriendelijke groet,

Ruud

Verwijderd

Als je pech hebt, is dat geregeld via een Group Policy(GPO), of via userrechten, en dan kan je het best wel shaken, denk ik..
Of je moet lokaal op de machine in kunnen loggen (niet in domein) en dan proberen die policy te omzeilen.
Denk echter dat je geen vrienden maakt met systeembeheer. Misschien kun je bij hun je probleem uitleggen....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heeft niets met SA te maken. Welk OS gebruik je? Verder wordt het omzeilen van beveiliging niet echt gewaardeerd; deze zitten er vaak niet voor niets op :)

Ik verplaats je topic even

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Welkom op GoT. Je zou kunnen proberen om een nieuwe snelkoppeling te maken en die handmatig te linken naar je cd-rom.

offtopic:
@pietpatat I trust god :9
@ sentinall misschien even slim om de algemen voorwaarden en regels door te lezen

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• sentinall
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08-2023
helaas, snelkoppeling opnieuw maken werkt niet.

En de systeembeheerder heb ik mee gepraat, maar 75% van de mensen binnen dit bedrijf hebben geen cd-rom rechten.
Word denk ik maar mp3 speler aanschaffen :)

bedankt voor de moeite mensen!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad - als het bedrijf bepaald heeft dat je niet aan je CDROM speler mag, dan zal je je daar aan moeten houden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.