Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Waarom zou je heel office XP installeren? Je kunt vast alleen Frontpage ervan installeren. 
Probeer dat maar eens.
Probeer dat maar eens.
Saved by the buoyancy of citrus
Ja, inderdaad, dat was ook de bedoeling. Maar ik vroeg me af of dat kon ivm shared components en zo...Cyphax schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:35:
Waarom zou je heel office XP installeren? Je kunt vast alleen Frontpage ervan installeren.
Probeer dat maar eens.
Dus dat FPXP geen fouten maakt, als er alleen maar 2K3 shared components beschikbaar zijn.
Of zet hij zijn eigen components daar dan gewoon naast, of is daar helemaal geen compatibiliteits probleem?
Dat zou je denken 
Ik vind twee Offices naast elkaar draaien een beetje te veel van het goede...
Duszzz...
Ik vind twee Offices naast elkaar draaien een beetje te veel van het goede...
Duszzz...
Gewoon eerst alleen frontpage van Office XP installeren, vervolgens Office2K3 eroverheen. Shared components worden bijgewerkt waar nodig en je oude frontpage versie zou gewoon moeten werken.
Klopt, bij mij werkt het iig zo...zelfs terwijl Office XP een engelse versie is en 2003 een nederlandse... Zolang je inderdaad éérst Frontpage van OXP installeerd, en dáárna O2003
public void ik()
Je zou wat problemen kunnen krijgen met de spellchecker, let daar na installatie even op. (IIRC kan je de juiste bestanden weer overschrijven: zie ook de SA FAQ over de spellcheck files en de GoT-search over dit probleem). Inderdaad eerst XP dan 2003 gaat het beste.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1