Ik wil graag mijn computer nog wat meer overclocken. Maar ik heb geen idee hoe ik mijn FSB omhoog krijg, de multiplier is geen probleem. Nu zullen jullie zeggen van, kijk in je mobo handboek, maar dat heb ik een beetje niet meer 
ik weet wel dat in het mobo handleiding alleen instellingen stonden tot 100 mhz FSB
maar voor mijn multiplier stond er ook maar tot 5,5 en ik heb die op 6 gekregen. Dus is het mogelijk ook die FSB hoger te krijgen??
Wie het volgende systeem heeft en hem hoger dan 600 mhz kan laten lopen moet hier een reply op geven .
Luckystar mobo (via apollo 5mvp3), amd k6-2 450@550 mhz, 128 mb, ......
Het is dus een echte uitdaging, wie krijgt DEZE configuratie hoger!!!
Ik heb nog juist gelezen dat iemand zijn k6-2 op 660 mhz kreeg, maar ik heb een ander mobo, dus tweakers, laat mij eens verbaasd staan
ik weet wel dat in het mobo handleiding alleen instellingen stonden tot 100 mhz FSB
maar voor mijn multiplier stond er ook maar tot 5,5 en ik heb die op 6 gekregen. Dus is het mogelijk ook die FSB hoger te krijgen??
Wie het volgende systeem heeft en hem hoger dan 600 mhz kan laten lopen moet hier een reply op geven .
Luckystar mobo (via apollo 5mvp3), amd k6-2 450@550 mhz, 128 mb, ......
Het is dus een echte uitdaging, wie krijgt DEZE configuratie hoger!!!
Ik heb nog juist gelezen dat iemand zijn k6-2 op 660 mhz kreeg, maar ik heb een ander mobo, dus tweakers, laat mij eens verbaasd staan