[XP] Windows nlite rpc of dns fout*

Pagina: 1
Acties:

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb via nlite een mijn windows xp cd geslipstreamt met SP2 en enkele drivers.
Het werkt op zicht goed, behalve dat de browser (zowel IE als Firefox) bij sommige sites (zoals centralpoint.nl ) er gewoon uitvliegt. (geen foutmelding)

Nu wilde ik eens via sfc /scannow een controle uitvoeren. Hierbij krijg ik de foutmelding:
De specifieke foutcode is 0x000006ba [De RPC-server is niet beschikbaar.]

In mijn services staat rpc gewoon aan.

Zelf denk ik dat nlite wellicht vergeten heeft dns te installeren (na wat zoeken via google) (de map \windows\system32\dns bestaat niet). Weet iemand een oplossing of heeft hetzelfde gehad bij een nlite slipstream?

edit
zie ook deze link http://kbase.menandmice.c...?Action=&ID=18&SessionID=
/edit

[ Voor 8% gewijzigd door zoooper op 22-02-2005 09:58 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar ook zelf op te letten :)
Verder - nlite hoewel het ongetwijfeld een mooi programma is, is er natuurlijk altijd een risico dat je zelf een foutje maakt.

Ik zou dan ook voorstellen om gewoon even een nieuwe installatie te maken - in ieder geval ga ik het OS eventjes in je topic titel zetten :)

• zoooper
  • Niet online
ik heb zojuist SP2 er nog eens overheengegooid. Nu werkt sfc/ scannow wel.. alleen kan ik nog steeds niet alle websites bekijken zonder dat de browser crasht

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 10:51
Welke selecties heb je allemaal gekozen tijdens het maken van je XP/nLite cd?
Misschien heb je iets teveel verwijderd?

Systeem Specs

• zoooper
  • Niet online
edit

deze post kan dicht. Het heeft te maken met mijn laatste java install.
het is opgelost.

/edit

[ Voor 97% gewijzigd door zoooper op 22-02-2005 13:39 ]