wie kan mij helpen met het overzetten van mijn nummers van de simcard naar de telefoon kan hierover niets terugvinden in de gebruiksaanwijzing of what so ever!!!
Verwijderd
Ahum: gefeliciteerd met je eerste eigen topic.
Mijn advies: dat wordt met de hand typen. Tenzij je misschien de gegevens nog kan uitlezen via een sim-lezer die je aan je pc koppelt, maar als de sim al is gedeactiveerd wordt dat lastig.
Mijn advies: dat wordt met de hand typen. Tenzij je misschien de gegevens nog kan uitlezen via een sim-lezer die je aan je pc koppelt, maar als de sim al is gedeactiveerd wordt dat lastig.
Dus er bestaat hier geen andere optie voor?? En dat noemen ze een smartphone???
Das mooi genept dan. Bij de Orange SPV kan je t zo overzetten met een of andere simmanager... is die er niet voor de Motorola>?
Alvast bedankt voor eventuele hulp!!!
Das mooi genept dan. Bij de Orange SPV kan je t zo overzetten met een of andere simmanager... is die er niet voor de Motorola>?
Alvast bedankt voor eventuele hulp!!!
Als het goed is kan je een simmanager vinden onder bureau-accessoires. Dit is tenmiste zo bij de Motorola MPx200, lijkt me stug als die eruit is gehaald. suc6!
Dat had ik dus ook verwacht maar die zit er dus helaas niet bij...
Maar bedankt voor de tip maar helaas deze is t niet... Moet ik verder zoeken hoop dat iemand me toch kan helpen aan de juiste wijze... 
robert-630 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:26:
Als het goed is kan je een simmanager vinden onder bureau-accessoires. Dit is tenmiste zo bij de Motorola MPx200, lijkt me stug als die eruit is gehaald. suc6!
vaagVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:05:
Dat had ik dus ook verwacht maar die zit er dus helaas niet bij...Maar bedankt voor de tip maar helaas deze is t niet... Moet ik verder zoeken hoop dat iemand me toch kan helpen aan de juiste wijze...
[...]
Heel misschien kan MPT (Motorola PhoneTools) met de MPx220 overweg, hij kan niet met de mpx200 overweg! Misschien dan via bt. Dat zou je het zo kunnen oplossen
Pagina: 1