Toon posts:

Philips Acoustic Edge??

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zag dat de vraag ruim een maand geleden ook werd gesteld, doch zonder uitkomst: weet iemand waar de Philips Acoustic Edge soundcard te koop is?
Of moeten wij in Nederland zoals met zoveel onoderdelen weer heel lang wachten?

Verwijderd

Dat vroeg ik me dus een maand geleden ook af. Omdat ik er niets meer over heb gehoord wilde ik afgelopen vrijdag toch maar een Teratec dmx xfire kopen. Maar omdat deze uitverkocht was ben ik ook nog steeds benieuwd naar de Accoustic Edge serie. Hopelijk weet iemand iets te melden.

Verwijderd

Topicstarter
De respons is bepaald niet overweldigend. En ik heb de Acoustic Edge ook nergens gezien. En toch had-ie een uitstekend review....

Verwijderd

Na wat navragen kreeg ik het idee dat de computer winkels (in Rotterdam) niet echt stonden te juichen om deze kaart in hun assortiment op te nemen. Ze zagen het nut er niet echt van en vonden dat het huidige aanbod wel voldoende was. |:(

Ik ben het met je eens als je de reviews leest dan moet het toch wel een behoorlijk goede kaart zijn. Beter dan wat er nu op de markt is. Ik zal wel even een vraag posten op het Hardwareinfo Forum om te kijken of zij al iets meer weten.

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Ja.. ik loop dus ookal 2 maanden met de gedachte deze kaart te kopen.. is gewoon de kaart die het beste bij mijn opstelling past. Goede reviews.. kortom: PHILIPS.. mochten jullie dit lezen.. ga die kaart eens normaal produceren! :)

blaat? BLAAAAAAAAT!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft een van jullie al eens gedacht aan een mailtje sturen aan de philips marketing afdeling? Philips is enorm betrokken bij hun klanten en zal je absoluut antwoord geven (hebben ze bij mij ook regelmatig gedaan)...

Probeer maar eens... Als iemand het moet weten. Misschien is er ook ergens een "where to buy" linkje te vinden?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar Philips (marketing of pers afdeling) maar daar heb ik toen niets van gehoord. De where to buy functie werkt niet omdat de kaart ook nog niet op de site staat (net nog na gekeken). Ook staat hij niet in de pricewactch.

Een beetje raar verhaal dus. Wel een kaart rondsturen voor reviews. Goede reacties krijgen en vervolgens er (schijnbaar) niets meer mee doen.:?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je wel op www.philips.com gekeken? Op .nl staat hij natuurlijk niet. Euhm, Philips reageert vast niet binnen een dag, maar als je over 2 dagen ofzo je topic post... ben benieuwd...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ook op philips.com is de kaart niet te vinden. Ik zal even nog een mailtje naar ze doen met de url van dit topic.

Verwijderd

Aragorn Computers (Eindhoven) verkoopt hem :)

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

[url="http://212.123.230.27/HL/du/sound/supportbuy.htm"]link[/url] naar een philips site waar staat wie de philips geluidskaarten in Nederland verkopen.

The need for speed drives me

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

We zijn al een paar maanden later hoor! (een half jaar+ that is! :D )

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
hehe, Syndr00m is nog nieuw. :P

Binnenkort zal'ie dan waarschijnlijk ook wel op de datum van posts gaan letten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.