[Laptop] Nu en de Toekomst Centrino

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 07:33
Beste MedeTweakers,

Er zijn ZAT laptops en ook zat topic over laptops maar ik zit met het volgende:

Ik heb nu een P3 1000mhz 320 mb ram 20 gig schijf voor mijn school is hij nu net goed.
Maar ik wil toch eigenlijk een nieuwe bij de start van mijn vervolg opleiding omdat ik dan ook uren in de trein zit.

Ik heb 2 laptops op het oog

Asus M6000Ne
Diabloo W2600

Maar ik heb eigenlijk de komende half jaar geen nieuwe nodig...
Kan je dan beter nu 1 kopen of wachten ? aangezien het nieuwe Centrio ook net uit is ? of gaan de prijzen niet veel meer zakken/stijgen?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

met computers moet je altijd wachten, al is het alleen maar omdat je dan een 2x snellere dvd brander hebt.

tegen die tijd opnieuw kijken, heb je dezelfde maar dan 400 euro goedkoper of misschien een veel betere voor hetzelfde geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

ja zo blijf je bezig... Het enige advies wat ik je kan geven is: kopen zodra je het nodig hebt, en gewoon het maximale bedrag er aan uit geven.

Ga je nu een laptop kopen die je amper gebruikt, is dat gewoon zonde van je geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 07:33
Ik gebruik hem wel veel...

Maar bijvoorbeeld een Asus M6000Ne dan heb ik aan een 9700 64,1.7/1.8 512 genoeg
Maar over een paar maanden bestaan die niet meer want zijn ze te traag om nog verkocht te worden, dus zit je weer op de zelfde prijs omdat je dan nieuwer hebt...