Toon posts:

[BF:V] Radeon Omega Drivers *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen

ik heb battlefield vietcong laatst geinstalleert en het werkte prima. maar ik moest hem update om online te kunnen spelen. dus toen heb ik 2 updates gedaan. eerst naar versie 1.2 en daarna naar versie 1.21 maar nu zien de gebouwen er niet meer uit. dus ik neem aan dat het een driver probleem is.

dus ik even zoeken in de forum's. en toen zag ik Radeon Omega Drivers. die ook voor mobility werkte. dus dat leek me goed.

maar nu ik dus Radeon Omega Drivers geinstalleert heb is het er niet beter op geworden. als je levels kan kiezen in battlefield vietnam zijn de plaatjes van de levels heeel slecht. je kan bijna het aantal pixels gaan tellen. en bijvoorbeeld het plaatje van hardware veilig verwijderen in de taakbalk ziet er ook lelijk uit.
ook erg pixel achtig! zo zijn er wel meer dingen die er niet meer goed uitzien.

spec's

acer travelmate 8002LCi
intel Pentium Mobile 1.5GHz
intel Pentium 855GME chipset
ATI Mobility Radeon 9700 64mb vram
512mb ddr

heeft iemand enig idee wat ik verkeerd gedaan heb.?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Deinstalleer die videokaart driver eens en gebruik deze driver eens van de Acer site: hier

Draai daarna ook deze update, namelijkde Chipset driver

als je nog meer drivers zoekt voor je laptop: hier

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Je hebt het over pixelige dingen in Windows. Heb je dit na het spelen van een spel, of altijd? In het laatste geval zou dit topic misschien beter in een ander forum passen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:28:
Je hebt het over pixelige dingen in Windows. Heb je dit na het spelen van een spel, of altijd? In het laatste geval zou dit topic misschien beter in een ander forum passen.
ik heb daar altijd last van. sorry voor de verkeerde plaats dan :'(

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:55:
Deinstalleer die videokaart driver eens en gebruik deze driver eens van de Acer site: hier

Draai daarna ook deze update, namelijkde Chipset driver

als je nog meer drivers zoekt voor je laptop: hier
bedankt voor de tip, maar het is er niet beter van geworden.
maar zijn die omega drivers niet goed dan?
ik dacht dat die just beter zouden zijn...