[ Ervaring ]Kodak EasyShare CX 7330 zoom

Pagina: 1
Acties:

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Bron

Afbeeldingslocatie: http://www.trekpleister.nl/files/afbeeldingen/---Kodak.gif

Specs... : :7

* 3.1 Megapixel resolutie

* 3 x Optische zoom

* 3.3 x Digitale zoom.

* Met helder 41 mm kleurenscherm.

* Videofunctie met geluid.

* 16 MB intern geheugen; uitbreidbaar met SD-/MMC-geheugenkaarten.

* Automatische scherpstelling en beeldrotatie.

* Met Nederlandse gebruiksaanwijzing.

* Inclusief 2 Kodak Max batterijen, USB-kabel, Polsriem, Kodak EasyShare software, Trekpleister Foto Bestel Software CD-ROM en promotiepakje Kodak fotopapier.

* Met 1 jaar Kodak garantie. :9

Nu bij Trekpleister: de Kodak CX 7330 van € 199,95 voor slechts € 129,95
-------

Ik was benieuwd of er mensen zijn met deze digitale camera en wat jullie ervaringen zijn van de camera.
Mij lijkt €129,95 een geschikt bedrag eigenlijk.

De camera wil ik gebruiken voor normaal gebruik, waarmee ik bedoel .. vakantie foto's, feestjes en dergelijke.

Het budget ligt rond de €150 euro , het hoeft van mij dus geen luxe geval zijn, maar het liefst minimaal 3 megapixels en 3x optische zoom op z'n minst. :z

Bvd vooor de reacties hier op :)

Blij Met Wilco

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 21:07

Type-R

One Minute Shakin

NIET DOEN

Me zus was er ook ingetrapt, want die prijs is uiteraard leuk, en 'natuurlijk' die 3 mp!

maar het is dus gewoon troep, er komen belachelijke foto's uit, kleuren zijn heel fout, enorme ruis, en je kan zover ik me kan herrineren niet de witbalans instellen. Filmpjes zijn in .mov formaat, zonder geluid.

Verwijderd

Kijk idd liever naar de Olympus C370 oid.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ammie schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:32:
NIET DOEN

Me zus was er ook ingetrapt, want die prijs is uiteraard leuk, en 'natuurlijk' die 3 mp!

maar het is dus gewoon troep, er komen belachelijke foto's uit, kleuren zijn heel fout, enorme ruis, en je kan zover ik me kan herrineren niet de witbalans instellen. Filmpjes zijn in .mov formaat, zonder geluid.
Hmz.. er staat filmpjes met geluid :?

Normaal is Kodak toch een goed merk voor camera's ?

[ Voor 8% gewijzigd door -Thunder- op 22-02-2005 09:35 ]

Blij Met Wilco

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01

Rudedadude

Maybe we were born to run

Kodak camera's zijn over het algemeen redelijke point-and-shoot camera's. Je kunt er dus weinig op instellen. De review op steves-digicams.com is niet heel negatief dacht ik:

klikje

De prijs vind ik nog niet echt fantastisch. Met iets van 50 euro meer heb je denk ik een stuk meer camera. Maar je zult zelf moeten bepalen of je van de extra's die je dan krijgt ook gebruik maakt

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

maar het is dus gewoon troep, er komen belachelijke foto's uit, kleuren zijn heel fout, enorme ruis, en je kan zover ik me kan herrineren niet de witbalans instellen. Filmpjes zijn in .mov formaat, zonder geluid
dat ZONDER geluid is onzin, ik heb de groter broer van deze camera, de CX7430, en daarop heb je WEL geluid en kun je WEL de witbalans instellen.. het MOV-formaat is helemaal niet erg, want dat kunt je direct importeren in Adobe Première Pro. (of premiere elements, als je dat hebt)...
je hebt met de automatische stand, meteen al mooie foto's, en je kunt ook een paar dingen instellen, zoals de sluitertijd en ISO-waarde (80-400). echter, je kunt niet veel instellen, het is een EASYshare, die heel easy werkt...

dus als je veel in wilt stellen: niet doen
als je zonder ervaring leuke foto's wilt maken: wel doen..

edit: voor 20 euro meer heb je de CX7430, bijna hetzelfde, alleen meer in te stellen, en een hogere resolutie (4 megapixels), zie: http://www.tweakers.net/pricewatch/81362

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 15:05 ]

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Voor 170,- heb je een Canon A75, wel hoger dan je budget, maar je hebt zeker geen spijt omdat de opname tegenvalt. Het is echt een fijne Cam. Bovendien zijn de geheugenkaarten voordeliger, en dan valt het prijsverschil wel mee.

Je hebt ook een sony P43 voor rond de 150,- maar die gebruikt de dure memorystick.

www.casarodriguillo.com

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 21:07

Type-R

One Minute Shakin

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:02:
[...]

dat ZONDER geluid is onzin, ik heb de groter broer van deze camera, de CX7430, en daarop heb je WEL geluid en kun je WEL de witbalans instellen.. het MOV-formaat is helemaal niet erg, want dat kunt je direct importeren in Adobe Première Pro. (of premiere elements, als je dat hebt)...
je hebt met de automatische stand, meteen al mooie foto's, en je kunt ook een paar dingen instellen, zoals de sluitertijd en ISO-waarde (80-400).
http://www.tweakers.net/pricewatch/81362
snap niet waarom je nou alle dingen die jij wel hebt op zit te noemen - het ging namelijk om een andere camera.

en natuurlijk heeft iedereen Adobe Premiere Pro op z'n pc staan.

Als ik er terug over nadenk over die quicktimes - kan best wel zijn dat er geluid bij zit, hier bij mij werkt de player niet zo goed.
anyway dan nog, de kwaliteit was om te huilen, dus ook de filmpjes.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ammie, heb je misschien nog een voorbeeld ? ( Een foto van de Kodak misschien ? )

Blij Met Wilco

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://www.pbase.com voor voorbeelden.

Alors.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
http://www.pbase.com/cameras/kodak/cx7330

Idd niet bepaald fijne foto's, ik ga maar is verder kijken naar een leuke aanbieding :)

Blij Met Wilco

Pagina: 1