Bron

Specs... :
* 3.1 Megapixel resolutie
* 3 x Optische zoom
* 3.3 x Digitale zoom.
* Met helder 41 mm kleurenscherm.
* Videofunctie met geluid.
* 16 MB intern geheugen; uitbreidbaar met SD-/MMC-geheugenkaarten.
* Automatische scherpstelling en beeldrotatie.
* Met Nederlandse gebruiksaanwijzing.
* Inclusief 2 Kodak Max batterijen, USB-kabel, Polsriem, Kodak EasyShare software, Trekpleister Foto Bestel Software CD-ROM en promotiepakje Kodak fotopapier.
* Met 1 jaar Kodak garantie.
Nu bij Trekpleister: de Kodak CX 7330 van € 199,95 voor slechts € 129,95
-------
Ik was benieuwd of er mensen zijn met deze digitale camera en wat jullie ervaringen zijn van de camera.
Mij lijkt €129,95 een geschikt bedrag eigenlijk.
De camera wil ik gebruiken voor normaal gebruik, waarmee ik bedoel .. vakantie foto's, feestjes en dergelijke.
Het budget ligt rond de €150 euro , het hoeft van mij dus geen luxe geval zijn, maar het liefst minimaal 3 megapixels en 3x optische zoom op z'n minst.
Bvd vooor de reacties hier op

Specs... :
* 3.1 Megapixel resolutie
* 3 x Optische zoom
* 3.3 x Digitale zoom.
* Met helder 41 mm kleurenscherm.
* Videofunctie met geluid.
* 16 MB intern geheugen; uitbreidbaar met SD-/MMC-geheugenkaarten.
* Automatische scherpstelling en beeldrotatie.
* Met Nederlandse gebruiksaanwijzing.
* Inclusief 2 Kodak Max batterijen, USB-kabel, Polsriem, Kodak EasyShare software, Trekpleister Foto Bestel Software CD-ROM en promotiepakje Kodak fotopapier.
* Met 1 jaar Kodak garantie.
Nu bij Trekpleister: de Kodak CX 7330 van € 199,95 voor slechts € 129,95
-------
Ik was benieuwd of er mensen zijn met deze digitale camera en wat jullie ervaringen zijn van de camera.
Mij lijkt €129,95 een geschikt bedrag eigenlijk.
De camera wil ik gebruiken voor normaal gebruik, waarmee ik bedoel .. vakantie foto's, feestjes en dergelijke.
Het budget ligt rond de €150 euro , het hoeft van mij dus geen luxe geval zijn, maar het liefst minimaal 3 megapixels en 3x optische zoom op z'n minst.
Bvd vooor de reacties hier op
Blij Met Wilco