Toon posts:

[Outlook 2003] probleem met ontvangen van email

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik office 2003 op de pc staan. Microsoft outlook werkte direct en zonder problemen (gegevens automatisch overgenomen van outlook 2000). Vanavond ontstond er echter een probleem. Wanneer ik wilde actualiseren kon outlook wel verzenden maar niet ontvangen. Bij het ontvangen stopte het actualiseren en werd er gevraagd naar mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Deze velden waren al ingevuld en bovendien goed ingevuld.
Het vreemde is dat ik na een tijdje te hebben gewacht ineens wel weer kon actualiseren en zojuist plots weer niet. Het probleem lijkt dus niet bij mij te liggen, toch ben ik benieuwd wat het probleem kan zijn en misschien ligt een oplossing binnen mijn bereik.

via http://help.home.nl/email heb ik hier geen opheldering over kunnen vinden, evenmin op GoT of google.

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 12:57
Volgens mij niets bijzonders. Dit gebeurt als de internetverbinding onderbroken wordt. Outlook 2003 kan dan precies zoals je beschrijft geen verbinding maken met de server waar jouw mail staat. Is het een POP3 account? M.I. is de melding dus niets bijzonders, hoogstens vervelend. Of dat zelfde geldt voor die internetverbinding kan ik uiteraard niet beoordelen. Misschien problemen met de lease. Maar het kan ook gewoon het fysieke netwerk zijn dat even een hikje kent.

Emos

Verwijderd

Topicstarter
ja, pop3

overigens kan ik zonder problemen gebruik maken van de webspaceservice en daar hanteer ik dezelfde inloggevens. Maargoed ik zal dus gewoon afwachten.

Verwijderd

Topicstarter
het spul functioneert weer, hoogstwaarschijnlijk oninteressant, maar wel functioneel om even te melden

groet

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 12:57
Mooi dan kan dit topic gesloten worden. O-)

Emos