Toon posts:

[XP] MediaPlayer speelt geen filmpjes en mp3'tjes af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok beste, mensen ik word nogal gefrustreerd sinds een dag of 5 want mijn media player doet het niet meer.

Hij speelt namelijk helemaaaaal geen filmpjes meer af en mp3'tjes weigert ie ook af te spelen. Ik krijg dan steeds een foutmelding te zien "Windows Media Player cannot play the file. The file is either corrupt or the Player does not support the format you are trying to play." Ik heb alle codecs: heb zelf divx en mediaplayer 10 wat ik nu overigens gebruik gedeinstalleerd en gereinstalleerd.. Het gekke is dat bv mijn realplayer het ook niet meer doet. Als ik bv een realplayer filetje wil openen op een site, dan komt heel realplayer niet eens meer tevoorschijn.. Ook speelt mediaplayer geen files meer af van filmpjes die bv op het internet staan en dus gestreamed moeten worden..

Het gekke is: dat mijn mp3'tjes bv wel kunnen worden afgespeeld in winamp maar dus niet in media player.. Heb alles al geprobeerd maar niets werkte.. Weet iemand ajb raad?

Draai overigens xp maar dat was al duidelijk neem ik aan.

Groetjes,

Verwijderd

Topicstarter
Slotje! heb het probleem opgelost door de laatste versie van direct X te downloaden.