Ik wist niet precies waar ik dit topic moest plaatsen, maar ik heb een vraag over VPN. Ik wil graag met een neefje van me een VPN maken, zodat we kunnen lannen met elkaar (en evt. nog een paar anderen). Nou heb ik het progje hamachi al geprobeerd, maar krijg em niet echt aan de praat. Hij werkt zeg maar wel, maar in NFSU2 lukt het niet om te connecten naar elkaar en we kunnen elkaar niet zien bij LAN servers. Nou wil ik proberen om dus een VPN te maken, zodat we samen kunnen gamen via LAN. Wat is nou een goed progje om een VPN met elkaar te maken. Het moet niet al te ingewikkeld zijn om in te stellen enzo.
Ow ja ik heb dat windows gedoe al geprobeerd en krijg het niet aan de praat. Ik weet niet echt wat mijn neefje moet invullen voor ip; mijn adsl IP-adres of die van mijn router of beiden. Kan iemand mij dit misschien uitleggen, want ik snap gewoon geen reet van connecten door een router heen (correct me if i'm wrong)
Ik heb btw een sweex annex a adsl router en heb de poort 1723 al geforward.
Alvast bedankt.
Ow ja ik heb dat windows gedoe al geprobeerd en krijg het niet aan de praat. Ik weet niet echt wat mijn neefje moet invullen voor ip; mijn adsl IP-adres of die van mijn router of beiden. Kan iemand mij dit misschien uitleggen, want ik snap gewoon geen reet van connecten door een router heen (correct me if i'm wrong)
Ik heb btw een sweex annex a adsl router en heb de poort 1723 al geforward.
Alvast bedankt.
Master_A