Subwoofer overleden, of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Gegroet Mede-Tweakers,

Ik heb hier een hele leuke Subwoofer van Phase linear (De oude Thriller 2500). Nu is conus losgelaten van het membraam (link naar foto's: http://www.bothonline.nl/~mishmash/subwoofer/).

Nu heb ik gehoord dat dit te repareren is (lijmen of iets dergelijks), maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Help me, he's too young to die!

Verwijderd

Ow, je hele spoel is losgebeukt >:)
Is wel te repareren hoor, of het zelf goed te doen is weet ik niet (ik weet ook niet in hoeverre jij handig bent in dat soort dingen ;) ) maar bijv. Audiodome (DIY winkeltje in A'dam) wil dat ook wel voor je doen. (hebben een tijdje terug ook mijn mooie infinity's gemaakt).

• Mishmash
Ik heb ze gemaild, afwachten wat ze terugsturen... Kan natuurlijk zelf ook met lijm gaan spelen maar ben bang dat ik het dan verpruts... (hoewel ik best technisch ben)

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 19:26
Bel hem op dat is veel sneller, die mensen daar zijn *met alle respect* een beetje verstrooid, ik ken ze, ze hebben het altijd druk. Bellen is zeker sneller

06 15 26 42 73

• Mishmash
Dr Pro schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:13:
Bel hem op dat is veel sneller, die mensen daar zijn *met alle respect* een beetje verstrooid, ik ken ze, ze hebben het altijd druk. Bellen is zeker sneller

06 15 26 42 73
OK, ik zal morgen even bellen!

• Mishmash
Hij zei "Kom maar een keer langs, dan kijken we er ff naar!", binnenkort maar ff doen dus :)

Ik kreeg vanmiddag van een vriend van me een nummer van een gozer in Bloemendaal die dat soort dingen als hobby doet, belde hem vanavond op zei hij: Als het gelijmt moet worden is het hobby voor mij, dan doe ik het gratis voor je. Als hij gereconed moet worden gaat het je wel geld kosten. Donderdagaaf ga ik ffies naar hem toe met de sub om te kijken wat de mogelijkheden zijn :Y) Jullie horen nog hoe het afloopt!
Pagina: 1