Iemand heeft mij gevraagt een website in elkaar te zetten die al ontworpen is. De website zelf is niet moeilijk te maken op 1 ding na, spotlights. De website is zeg maar 500 bij 300 pixels gecentreerd in de browser. Over het hele geheel moeten 3 spotlights (lichten) roekeloos over het scherm vliegen (het liefst random heen en weer, geen vaste baan waar de spotlights overheengaan. Deze spotlights zijn 3 transparante witte cirkels. De website moet dus onder die spotlights nog te zien zijn. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gehele website in flash realiseren, wat ik zelf niet helemaal super vind (of heeft iemand hier handige tips voor..). Of kan alles makkelijk in html met een of ander scriptje.
Dit is geen script request, maar meer vragen om tips hoe ik dit het makkelijkste en het slimst aan kan pakken. Alles moet natuurlijk wel compitable zijn met de meeste browsers.
Dit is geen script request, maar meer vragen om tips hoe ik dit het makkelijkste en het slimst aan kan pakken. Alles moet natuurlijk wel compitable zijn met de meeste browsers.