x
Beste De heer KoersVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:01:
Stuur een mailje naar de klanten service van sony! schijnt wonderen te doen.
Hartelijk dank voor uw interesse. Wij nemen binnenkort contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Het Sony Team
Hopen dat ze dit keer wél reageren.
x
Wat voor 'n afstandbediening bedoel je?
Voor welk apparaat?
De Sony MDR-EX71SL kunnen in een daarvoor geschikte A/B van een mp3-speler gebruikt worden (mini-jack).... (vandaar het verlengsnoer erbij)
Naar ik meen hebben Sony A/B's ofwel mini-jack ofwel een proprietary aansluiting (heb beide types in bezit)....
Dus eigenlijk, wat bedoel je nou?
Voor welk apparaat?
De Sony MDR-EX71SL kunnen in een daarvoor geschikte A/B van een mp3-speler gebruikt worden (mini-jack).... (vandaar het verlengsnoer erbij)
Naar ik meen hebben Sony A/B's ofwel mini-jack ofwel een proprietary aansluiting (heb beide types in bezit)....
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
waar vind je die?dodge_911 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:06:
Wat voor 'n afstandbediening bedoel je?
Voor welk apparaat?
x
Winkels schijnen dingen voor je te kunnen bestellen, loop eens een winkel in en laat hem bestellen. Betere hifi zaken kunnen het via een technische dienst of onderdelenservice zowiezo, anders kan je sony bellen en vragen waar je hem kan bestellen. Je hoet niet altijd alles via de mail te doen, bellen mag ook!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()