Ik heb onlangs het volgende systeem samengesteld:
MSI K8N Neo2 Platinum (NForce 3 Ultra)
AMD64 3200+ (socket 939)
Corsair TWINX1024-3200XL
Asus V9570/TD (Geforce FX5700 256MB)
Maxtor Diamondmax Plus 10 SATA 200gB
met daarbij:
SB Live! Platinum
Mijn probleem is het volgende:
- Mijn 3DMark 2003 score komt niet boven de 3200 (met stock-instellingen)
- Als ik Medal of Honor Allied Assault speel (uit 2002/2003) krijg ik af en toe "vlakken" door het beeld. Het lijkt net alsof ik tegen een muur sta, terwijl ik eigenlijk in het open veld sta zeg maar. Weet niet of dit renderfouten zijn, of dat het ergens anders aan ligt.
- Als ik NVPerformance uitvoer, ligt de score van mijn geheugen onder de NVidia baseline.
Mijn geheugen heeft latencies van 2-2-2-5 en werkt dual channel. Wordt ook zo herkend.
Klopt deze 3DMark score met mijn systeem en zouden die problemen met MoH:AA kunnen komen doordat het een vrij "oud" spel is?
Graag jullie (meer ervaren) kijk hierop ...
Met vriendelijke groet,
Marco
MSI K8N Neo2 Platinum (NForce 3 Ultra)
AMD64 3200+ (socket 939)
Corsair TWINX1024-3200XL
Asus V9570/TD (Geforce FX5700 256MB)
Maxtor Diamondmax Plus 10 SATA 200gB
met daarbij:
SB Live! Platinum
Mijn probleem is het volgende:
- Mijn 3DMark 2003 score komt niet boven de 3200 (met stock-instellingen)
- Als ik Medal of Honor Allied Assault speel (uit 2002/2003) krijg ik af en toe "vlakken" door het beeld. Het lijkt net alsof ik tegen een muur sta, terwijl ik eigenlijk in het open veld sta zeg maar. Weet niet of dit renderfouten zijn, of dat het ergens anders aan ligt.
- Als ik NVPerformance uitvoer, ligt de score van mijn geheugen onder de NVidia baseline.
Mijn geheugen heeft latencies van 2-2-2-5 en werkt dual channel. Wordt ook zo herkend.
Klopt deze 3DMark score met mijn systeem en zouden die problemen met MoH:AA kunnen komen doordat het een vrij "oud" spel is?
Graag jullie (meer ervaren) kijk hierop ...
Met vriendelijke groet,
Marco