Toon posts:

[Joint Operations] Hoe een Linux server op te zetten? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik wil een dedicated server draaien voor joint ops in linux maar aangezien ik echt niets kan vinden en volgens mij is er ook niets t evinden over het opzetten van een server in linux of uberhaupt installatie in linux. weet iemand hier iet smeer over te zeggen?

Verwijderd

Je vraag is geldig, maar let in de toekomst aub even op de netheid van je post. Op MSN is spelfouten maken prima, hier leest het alleen maar lastig.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Heb je al een Linux-server draaien? (belangrijker, heb je uberhaupt al ervaring met Linux).
Verder zou je even op gamershell.com kijken of er wel een dedicated-linux-server beschikbaar is..

Verwijderd

Topicstarter
tsja we hebben al 3 q3 servers running op linux. alledrie dedicated en servers zijn beschikbaar maar het was me alleen de vraag of iemand toevallig zon patch heeft. novalogic wil deze nie tbeschikbaar stellen omdat zij graag van willen profiteren dat zij als enigen die servers kunnen opzetten onder linux. erg triest maar het is niet anders :( . zou het wel anders kunnen dat het als een windows programma wordt gedraaid onder linux?