Toon posts:

[Win 2000 server] Data SharePoint 2001 importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bon Tardi,
Misschien kunnen jullie me even met dit probleempje helpen. Ik ben een Windows 2003 Server aan het installeren. Maar ik krijg de gegevens van onze oude SharePoint server er niet op geimporteerd.

De situatie is hier als volgt. We hebben een SP2001 server. Die werkt goed. Maar hij is een beetje oud en aan vervanging toe. Om het zo veilig mogelijk te doen heb ik een tijdelijke laptop in gebruik genomen om te kijken hoe dat backuppen restoren precies gaat. Dat ging allemaal prima met de msdback-tool.

Nu heb ik op de nieuwe server SharePoint 2003 staan en wil ik de gegevens importeren vanaf de laptop, maar zodra ik de backup en restore mode wil starten zegt hij:
The SharePoint Portal Backup Tool needs to be run on a web front end machine - whatever that may be!

Dus ging ik het via de dos prompt proberen met de stsadm- tool, maar daar krijg ik geen geldige operation name mee uit..

Heeft 1 van jullie toevallig ervaring hiermee?

Ik kan natuurlijk SharePoint Server 2003 de-installeren, 2001 erop douwen de boel importeren van de laptop en dan weer upgraden, maar het moet toch ook op bovenstaande manier kunnen werken?

EDIT: SharePoint 2001 gaat niet samen met Windows 2003 Server... Dus de theorie hierboven gaat helaas niet op

Bij voorbaat dank

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 21:42 ]

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

Begrijp ik goed dat je de stappen volgt die op:
http://www.microsoft.com/...2003/deploy/spst2003.mspx

beschreven staan?

Welk SPS Servicepack staat geinstalleerd op de 2001 versie? Dit moet SP2a of later zijn.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Verwijderd

Topicstarter
McMiGHtY schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:14:
Begrijp ik goed dat je de stappen volgt die op:
http://www.microsoft.com/...2003/deploy/spst2003.mspx

beschreven staan?

Welk SPS Servicepack staat geinstalleerd op de 2001 versie? Dit moet SP2a of later zijn.
Ja, idd.. Maar het lukt me niet om SP2a erop te krijgen. Eerst had ik 2 corrupte bestanden gedownload en vervolgens vraagt hij:

Insert SharePoint Portal Server Disc 1 or point to the location where the Microsoft Search Files may be found.

Nou ik kan dus elke map aanwijzen die ik wil, maar hij pikt het niet. Ik kan wel dit stuk cancellen en dan gaat hij wel verder, maar is de installatie niet completed en staat SP2a er niet op.

Enig idee welke map ik hem moet aanwijzen?

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

Heeft dat niet te maken met de indexing service? (of lul ik nu uit me duim?)
Misschien uitzetten van deze? Verder krijg je tijdens de installatie van sp2a errors, staat hiervan nog wat in het eventlog? Zoja post deze, waarna we weer verder kunnen zoeken.

Verder zou je als die er vraagt even het Sharepoint Portal Server 2001 CD'tje erin kunnen gooien als die hierom vraagt.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Verwijderd

Topicstarter
Aloha, ik ben weer verder gegaan met dit projectje, maar kom er nog steeds niet helemaal uit.

Ik heb nu de settings kunnen exporteren vanaf de SharePoint 2001 server. De XML-file die daaruit kwam heb ik succesvol kunnen importeren in 2003, maar nu staan er nog geen documenten op de nieuwe server. Er is wel een file die 188Mb groot is op de oude server, maar ik weet niet waar ik die kan plaatsen op de nieuwe... Weet 1 van jullie toevallig waar ik de document-file neer moet zetten?

Bij voorbaat dank...