Toon posts:

Ervaringen MyCom LCD TV 66 cm 899,- ??

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijke in ander topic moeten plaatsen zie ik net ... sorry voor de "vervuiling" :'(

MyCom heeft grappig LCD tv te koop (staat meteen op de openingspagina), breedbeeld, 1280 x 768, 500:1, 450cd/m2, etc. En dat voor 899 euri, lijkt me niet gek. Lijkt op de LG die ze ook hebben, alleen deze is iets duurder en heeft ook Faroudja DCDi. Dat zal dan in de Mycom wel niet zitten schat ik ... Ik heb hem zien werken op een pc, lekker beeldje, maar nog niet op de kabel.

Heeft iemand deze al in huis en/of geprobeerd? Hoe goed is de tuner? Hoeveel ruis blijft er over na het de_interlacen etc? Kortom, ervaringen positief danwel negatief? Voor dit geld nog beter alternatieven te vinden?

greetz

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 21:06 ]

• F-train
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11-2025

F-train

to Coney Island

Ben ook heel benieuwd! In de winkel wisten ze te vertellen dat het een Daewoo scherm is, maar konden geen vergelijkbaar typenummer geven. Ze schijnen als warme broodjes te gaan...

I love the smell of Jetfuel in the morning

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
gejat uit lidl/aldi aanbiedingen topic:

Op de PC aangesloten zag het beeld er ontzettend strak uit. Zeker nadat ik de jonge verkoper had uitgelegd hoe je de videokaart op de native resolutie van het scherm instelde, zucht. Kortom, strak en flitsend op de PC. DVD en bewegende beelden gaven geen rare effecten. Die PC ga ik er waarschijnlijk wel een keer achter hangen, maar voorlopig moet ie het even doen op de kabel. En dan komt toch de kwaliteit van de tuner + de-interlacer + scaler om de hoek kijken. Het scherm mag dan wel van LG zijn, maar is de rest dat ook? Zou mooi zijn, mijn ervaringen met "Faroudja-inside" zijn namelijk zeer positief (Infocus X1).

Verlopig zit er een leveringsprobleempje op dit artikel, dat inderdaad wel in de categorie betaalbaar valt...

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Het is denk ik ook wel handiger het gewoon centraal in het Aldi/Lidl topic te houden.

Hier graag verder dus: Verwijderd in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..." :)

Dit topic is gesloten.