1394 lag netwerk gebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Een 1394 verbinding gemaakt tussen PC en laptop. 400MBps. Zou je toch zo even wat MBtjes mee over moeten kunnen zetten. Als ik kijk naar het Netwerkgebruik in de TaskManager komt hij niet boven de 6/7 %. Ik heb de normale draadloze verbinding ook maar uitgezet om er zeker van te zijn dat ze een 1394 verbinding maken.

Hoe kan het nou dat dit % zo laag is? En wat kun je dan max halen en hoe kan ik dat het makkelijkst meten?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:49

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
kan ook aan HD's liggen... en ik neem aan dat het dan vooral aan je Laptop HD ligt.. wat zijn de specs van de pc's?

Home Assistant Configuratie V&A

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Zou best kunnen 400mbit waar jij het over hebt is 400/8=50MB/s en dat haal je niet zomaar met een gewone hdd laat staan een laptop hd. Deze hogere snelheden zal je enkel halen met een (erg) goede raid setup.

Al hoe wel 6a7% ook niet heel erg veel is komt neer op 3 a 3.5 MB/s.

[ Voor 16% gewijzigd door Schapie op 21-02-2005 21:09 ]

No signature found

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Thx. Natuurlijk speelt mij HD ook mee. Was ik ff vergeten. Maar ik was ook nog wat anders aan het copieren.....stom...stom...stom

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Mja, dan nog. De vraagstelling is compleet onzin. Je gaat niet vertrouwen op procenten dus doe in het vervolg altijd objectieve metingen met NetIO en andere programma's.

Dit topic is gesloten.