Toon posts:

Koppeling MSWord -> MSAccess

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben bezig met een database te maken in access. In deze DB gebruik ik ook querys, er is een query1 met de functie: veld3=(veld1+veld2)*1.19
In een andere query staan gegevens waar NAW gegevens van mensen in komen te staan etc. Hier de code:
SELECT Klant.Debiteurennummer, Klant.Naam, Klant.Adres, Klant.Postcode, Klant.Woonplaats, kosten.Datum, kosten.Finnr, kosten.Uren, kosten.Overig, kosten.Kosten, kosten.[Incl BTW], service.Bezigheden
FROM (fin INNER JOIN service ON fin.Finnr=service.Finnr) INNER JOIN (Klant INNER JOIN kosten ON Klant.Debiteurennummer=kosten.debiteurennummer) ON (fin.debiteurennummer=kosten.debiteurennummer) AND (Klant.Debiteurennummer=fin.debiteurennummer) AND (Klant.Debiteurennummer=service.Debiteurennummer);

Nou wil ik een koppeling hebben van deze gegevens naar word, dat lukt maar de gegevens van [Incl_BTW] worden niet overgenomen. De overige gegevens wel.

Wat kan ik doen om het veld [Incl_BTW] wel overgenomen te krijgen?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Je kan toch gewoon gaan werken met 'samenvoegen"? Voor het veld [Incl BTW] kan je toch gewoon een alias aanmaken? (over dat laatste kan je ook meer lezen in de P&W FAQ)...