Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk naar iets als een eReader voor m'n GSM. Om offline in de metro/trein/op het toilet text- of html files te kunnen lezen. Vaak kom ik sites tegen met veel textuele informatie, en dat zou perfect zijn om te kunnen lezen in de trein oid. Is daar software voor voor mijn Sony Ericsson T630?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
* pven heeft interesse in iets dergelijks voor een Nokia 3100 ;)

Dit is inderdaad handig, maar gezien de beperkte hoeveelheid geheugen ben je volgens mij zo uitgelezen. Daarnaast moet je niet gaan snellezen bij zoiets (jaja, ik ben geïnspireerd door [rml][ LOI] cursus speed-reading[/rml] ;)).;

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• apNia

apNia

Topicstarter
hahaha nee maargoed, text-only kan je natuurlijk aardig wat in kwijt =)
met images is idd iets lastiger...

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:24

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Wat je zoekt is zoiets als Book Reader. Kan me trouwens voorstellen dat er wel meer java midlets zijn als deze waarmee je ebooks kunt lezen op een telefoon ;) [oh btw, deze werkt dus op álle java enabled telefoons.]

Overigens kun je in een T630 wel een flink boek kwijt - of zelfs wel een paar - want 1 A4'tje is ongeveer een Kb, dus een flink boek kost misschien een paar honderd Kb. Dus dat kun je toch nog wel kwijt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PowerFlower op 22-02-2005 03:43 ]

• apNia

apNia

Topicstarter
Perfect! Dit is precies wat ik zocht. PowerFlower you've made my day!