[GeForce FX 5700] 2 monitoren en TV lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey,

Ik heb net een mooie 19" TFT monitor gekocht voor m'n PCtje :)
Ik had altijd een 17" CRT en m'n TV aan m'n PC hangen... CRT voor gewoon werk en de TV om films en TV series enzo op te kijken, werkte allemaal prima, maar nu heb ik die TFT als primaire monitor op de DVI zitten en de CRT als secundair op de VGA, en de TV nogsteeds op de TV-out,
maar ik lijk maar 2 schermen tegelijk te kunnen gebruiken, het eingeschappen scherm steld me de keus te kiezen tussen, CRT en TV, CRT en TFT of TFT en TV:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/stuff/eigenschappen_scherm.jpg

allemaal leuk en aardig, maar is er geen mogenlijkheid om ze alle drie tegelijk aan te sturen?
of in idergeval om makkelijk en snel te switchen van TFT en CRT naar TFT en TV om films te kijken enzo?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:48
Het lijkt me niet logisch als t kan; het heet namelijk dualview;)!!
Ik weet wel dat t bij Ati kaarten niet kan... t zal wel wat zijn 3 beeldschermen:D

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Topicstarter
hmmzzz..
en er zal ook wel niet een of ander snel trucje zijn om te switchen he? :?
Want om nou iedere keer als ik een film of tv serie ga kijken helemal naar die eigenschappen te gaan.. duurt steeds weer zo lang :( :P jaja.. k weet t... k ben lui :P

Humankind… be both.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Je kunt er maar 2 aansturen. Als je 3 schermen tegelijk wilt aansturen moet je toch een betere/andere kaart hebben. Volgens mij kunnen de Matrox kaarten wel 3 schermen aansturen.
Alleen weet ik niet of een TV daar ook onder valt.

Wat je alsnog kunt doen is een TV-Kaart kopen :). Of gewoon steeds die instelling veranderen.
Die laatste optie is een stuk goedkoper. TV-Kaart inbouwen kost ook veel moeite, misschien nog wel meer dan het veranderen van die optie ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

extra pci kaartje?

Verwijderd

Je hebt maar 2 RAMDAC's (of een RAMDAC en een TDMS, als je DVI als DVI gebruikt). Je zou een extra kunnen kopen, pest is: die worden alleen geleverd in combinatie met een videokaart.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Topicstarter
okay.. nou dan blijf ik voorlopig wel switchen tussen CRT en TV...
en mocht dat me toch echt gaan vervelen is het misschien wel een optie om een PCI kaartje erbij te kopen... zou die dan verder nog specefieke eisen moeten hebben? of is een kaartje dat films makkelijk afspeelt en verder geen toeters en bellen heeft genoeg?

Humankind… be both.

Pagina: 1