Farcry LAN werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Hoi, ik heb hier facry op 2 computer geinstalleerd, ik heb het spel 1* origineel gekocht en op beide pc's geinstalleerd, en de single player mode draait op beide pc's. Maar als ik nu via LAN wil spelen (dit moet werken zonder registratie voor online spelen) word degene die het spel wil joinen de hele tijd gekickt zodra de level geladen is, de hoster krijgt dan een mededeling dat de client een Cheater is :? terwijl dat niet zo is. Beide pc's hebben het zelfde IP adres omdat deze aan een ADSL verbinding zijn gesloten. Hoe kan het nu dat de medeling van Cheater ervoor komt. Heb alle instellingen al zo'n beetje veranderd, maar zonder resultaat. Andere games zoals Call of Duty werken wel gewoon normaal :o

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
---> SPV

Je moet overigens 2 legale keys hebben wil je op deze manier kunnen spelen ;)

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
maar bij de installatie word niet om een CD key gevraagd, alleen als je op internet wil moet je een username en password hebben, bij LAN word hier niet naar gevraagd, en moet naar mijn weten dan ook gewoon werken ;) Het spel vraagt dan ook niet om cd keys etc,,

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Crash schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:15:
---> SPV

Je moet overigens 2 legale keys hebben wil je op deze manier kunnen spelen ;)
Dat is niet waar, ik heb farcry ook 1x legaal, en heb het eens voor de gein op 2 computer gezet, je kunt dan gewoon spelen over LAN :)

Last.fm

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
_Ernst_ schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:18:
[...]

Dat is niet waar, ik heb farcry ook 1x legaal, en heb het eens voor de gein op 2 computer gezet, je kunt dan gewoon spelen over LAN :)
En daarom vind ik het raar dat het spel over cheaters begint :? 1 pc voldoet trouwens niet aan de minimale system requirements, maar het spel draait wel gewoon goed in single player mode, en ook wel als die een spel host. Dus dat mag de pret eigenlijk niet drukken

[ Voor 3% gewijzigd door vingerfrits op 21-02-2005 20:23 ]

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-12 12:48
Ok 1 tip, staat bij allebei punkbuster aan? Of uit mag ook. Dit wil regelmatig (bij online dan) de uitkomst bieden.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
_Ernst_ schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:18:
[...]

Ah, dan is het mij verkeerd bijgebleven :)
Ik meende dat ook Far Cry 2 identieke unieke keys nodig had om op een dergelijke manier samen te kunnen spelen.

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 21-02-2005 23:05 . Reden: totaal niet wakker vandaag :X ]

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
sjek schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:24:
Ok 1 tip, staat bij allebei punkbuster aan? Of uit mag ook. Dit wil regelmatig (bij online dan) de uitkomst bieden.
Er staat nergens iets van Punkbuster dus kan het niet uit of aan zetten, ik heb het hier ook alleen over LAN en niet Online. Via LAN moet het dus werken, en heb het dan niet over online ;)

• _Ernst_
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Allebei met dezelfde patches geupdate btw? Verschillende versies kunnen ook roet in het eten gooien dacht ik.

Punkbuster werkt ook over lan, dus ik denk dat je niet de juiste patches hebt. v1.31 is de nieuwste.

Last.fm

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
_Ernst_ schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:32:
Allebei met dezelfde patches geupdate btw? Verschillende versies kunnen ook roet in het eten gooien dacht ik.

Punkbuster werkt ook over lan, dus ik denk dat je niet de juiste patches hebt. v1.31 is de nieuwste.
Ik heb nu v1.0 op beide pc's zal eens proberen te updaten en kijken wat hij dan doet ;)

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Tot afgelopen weekend werkte het perfect, tot ik dacht laat ik eens wat updates overheen gooien. Bij alle computers dezelfde patches eropgezet en nu krijg ik ook dat cheat-probleem! Heb al poorten op de router opengezet (wat ik al raar vond omdat hij het eerst wel deed), firewall uit etc..maar niets helpt :'(

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Heb nu patch 1.3 geinstalleerd en nu doet hij het wel ;) :) :*) ma toch wel apart dat hij eerst over cheaten begon :'(

• _Ernst_
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Crash schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:26:
[...]

Ah, dan is het mij verkeerd bijgebleven :)
Ik meende dat ook Far Cry 2 unieke keys nodig had om op een dergelijke manier samen te kunnen spelen.
2 identieke? unieke bedoel je? ;)

Sterker nog, voor over lan heb je helemaal geen keys nodig, vraagt hij niet eens naar :)

Maar mooi dat het nu werkt :)

*kuch* O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 21-02-2005 23:06 ]

Last.fm

Pagina: 1