Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe of waar ik in de buurt van Den Haag de MDA compact van T-Mobile kan (laten) unlocken? 8)7

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

lol slotje... je mag het niet vragen hier... maar als ik een tip mag geven .. check op marktplaats.nl

Lucky Goldstar

Verwijderd

1. je mag het hier niet vragen
2. heb je zelf al gezocht?
3. heb je het grote topic al gelezen ?
[rml]De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [ Deel 4][/rml]

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 19:57 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen
De policy over unlocken en firmware aanpassen heeft ook wat extra aandacht nodig blijkt de laatste tijd.

quote:
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
Lijkt me duidelijk genoeg. Deze stond helemaal bovenaan, en kan je niet over het hoofd gezien hebben. Lees `m eens goed door voordat je verder ga..... B)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:54:
Weet iemand hoe of waar ik in de buurt van Den Haag de MDA compact van T-Mobile kan (laten) unlocken? 8)7
In Den Haag zit toevallig het hoofdkantoor van T-Mobile, daar kan het vast wel.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
ga naar de markt, daar staan altijd wel van die boeren(ik heb niets gezegd....) :z :X
Pagina: 1